19.12 tarifeyi azaltmak için Zaozernaya'daki banka şubesine geldim, çünkü tüm gb'leri kullanmıyorum.İletişim görevlisi tarifeyi azalttı ve iletişim için daha da az ödeyeceğim bir kart vermeyi teklif etti. Bir harita hazırladılar, fotoğrafımı çektiler, buna çok şaşırdım. 384 ruble, 20 polis ödeyeceğimi söylediler.Ben emekliyim ve her kuruşun hesabı var.
Sadece 2 gün sonra kartın ne olduğunu görmeye karar verdim. Bankacılığın borç olduğu ortaya çıktı.
Banka kartı için onay vermedim. Kimse bana hiçbir şeyi açıklamadı. Kulağa böyle geliyordu - Bir kart düzenleyeceğiz, iletişim için daha az ödeme yapacaksınız. 3 ay sonra gelip aynı iletişim ücretinin olması için sözleşmeyi yenileyeceksiniz. Ortağı bunları doğruladı
kelimeler .
Kartı etkinleştirmedim, avantajlarını görmeme rağmen buna ihtiyacım yok.Hiçbir şeyi riske atmadığımı anlıyorum.
Bunun sadece yanıltıcı bir giriş olduğuna inanıyorum, bu hizmetin anlaşılmazlığı.
Görünüşe göre bu şekilde kart vermek için bir plan yapılıyor.
Çalışanların yetkin bir şekilde çalışmasını istiyorum, emeklileri iletişim için ödeme fiyatlarında bir düşüşte yakalamamak istiyorum.
Yardım hattını aradım, harita engellendi, ancak "solucan" kalbimde kaldı.
Uyarı vermeden ve benim iznim olmadan bana bir banka kartı vermek istediler - savaştım ve yine de mts arkadaşımı sessizce geçirdiler ve geldiğim kartın çalışmadığı ortaya çıktı
Заходил Сегодня по вопросам перевыпуска корпоративной симкарты, и очень не понравилось обслуживание. Сотрудники смотрят в монитор и не чего не видят. Не рекомендую этот салон.э