Nazik ve yetkin tavsiyeleriniz için çok teşekkür etmek isterim. Her şeyi çok beğendim, bir akıllı telefon aldım ve ona ınfinix kulaklıklar aldım, ses kulağa ucuz gelmiyor, çok basit bir şekilde bağlanıyor ve kulaklarımda dökülmüş gibi oturuyorlar. Aynı markanın akıllı telefonu parası için çok çevikti. Önerdiğiniz için teşekkür ederim, muhtemelen bu ürünlere dikkat etmezdim
Orada taksitlerin ve kredilerin herkese bu saçmalıkları vermemesi hoşuma gitmedi, bazıları için 2500 kazanç elde edebilirler, bazıları için 1000 bu tartışmayı vermiyor....... Pek çok insan bunu yaptıkları için bize kızgınlar ve bu da bankalara dokunuyorlar, peki bunlar artık yemeklere tırmanmıyor. Ve telefon kırılırsa ve acilen ihtiyaç duyulursa, istisnayı yasaklamak yerine vermelisiniz. Anlaşmalarınız aptalca..
Hem kabinde hem de çevrimiçi mağazada sunulan ekipman ve ürünler hakkında ayrıntılı olarak danışacakları harika bir yer! Ama ben pek çok şeyle ilgileniyordum!!!), personelin yeterliliğine ve salonda ve tezgahların arkasında bulunan hemen hemen tüm çalışanlardan gelen yardım isteğine hoş bir şekilde şaşırdı ve memnun kaldı... Bana en yakın salon değil..., ama özellikle bu yere geleceğim... Hepimize mutlu ticaret ve alışveriş!!!)
Kırmızılı sarışınların krallığı bluz, cana yakın ve yetkin....konforlu kanepeler, temizlik, rahatlık. Hızlı ve keyifli hizmet, anlaşılır bir açıklama. MTS, her zamanki gibi zirvede!
İyi bir iletişim salonu, elverişli bir konuma sahiptir. Sık sık giriyorum, çocukluğumdan beri alışkanlık burada bir kafe varken kaldı. Kibar, anlayışlı bir çalışan, cana yakın ve gülümseyen bir kız olan yönetici Irina Fastova'ya iki kez hizmet verdi. Salonun müşterilerine karşı doğru tavrı için Irina'ya çok teşekkür ederim. Her şey yolunda, ancak akıllı telefonları ve gadget'ları A 1 salonuna götürmeniz gerekiyor.
Güzel ve pahalı bir iletişim salonu ! Bu bir iletişim salonu olmalıdır) internet daha ucuz ve daha hızlı olurdu ve salona gelince, bir sürü hizmet dayatması olan sıradan bir mağaza)
Çok cana yakın çalışanlar, girişte hemen nasıl yardım edeceklerini sordular, elektronik kuyruk terminalinde hızlı bir şekilde istenen işlemi seçmeye yardımcı oldular.
Geniş salon, güler yüzlü personel.
6 yıldır abone olduğum için gittim, genellikle sadece bu salona gidiyorum.
Sıra diğer yerlerden daha fazla değil, müşteriye zaman ayırıyorlar, sorunu çözdükten sonra daha hızlı kurtulmaya çalışmıyorlar, her zaman yardım edecekler ve size söyleyecekler.
Ülkeyi yarım yıllığına terk etmem ve hizmet sözleşmesini ihlal etmem nedeniyle çok hoş bir durum yoktu, geri döndüğümde her şeye karar verdiler, anlayışla tavizler verdiler, tüm durumu öğrendiler, bir köpek yavrusu gibi "batmaya" atmadılar, ama gerçekten çok yardımcı oldular
Herhangi bir sorunu sadece orada çözüyorum ve taksitler ve sım kartların bağlantısı her şeye yardımcı olacak ❤️
Kabinden bir akıllı telefon aldım. Uzmanların hizmeti çok iyidir, tüm soruları cevaplarlar ve olası tüm hizmet ve çözümleri ön plana çıkarırlar. Bu iyi hizmet nedeniyle, 10 dakikadan fazla beklemenin gerekli olduğu küçük bir kuyruk oluşur. Ancak, temiz ve ferah bir salonun vitrinlerinde sunulan çok çeşitli farklı araçlar göz önüne alındığında beklenti geçilebilir.
Son kısa sürede 3 kez iletişime geçmek zorunda kaldım (bunlardan ikisi satın alımlar). Kayıt için sırada beklemek 2 dakikadan azdır. Danışmanlar hemen hazır durumda. Önerdiler, tavsiye ettiler. Şikayet etmeden.
Kibar ve anlayışlı danışmanlar. Özellikle danışman Irina'nın nasıl hizmet ettiğini beğendim! Her şeyi ayrıntılı olarak anlattım, tarifeyi seçmeye yardım ettim, genel olarak değil, belirli bir tarifenin "çörekleri" hakkında küçük açıklamalarla anlattım. Hizmetten memnun kaldım! Şimdi sadece Irina'ya gideceğim! Böylesine harika danışmanlar için Mts'ye çok teşekkür ederim!
Güzel bir salon. Müşterilere hızlı ve verimli bir şekilde hizmet vermeye çalışıyorlar. Neredeyse maksimum bilgi veriyorlar. Herhangi bir karmaşıklığın sorunlarını çözmeye çalışıyorlar. Fena uzman değil-teknik danışmanlar. MTS şirketinin yönetimi, düzenli müşterilere dikkat etmeli, aksi takdirde tarifeleri bildirimde bulunmaksızın artırmalıdır.
Şirket yeni müşteriler, promosyonlar, teklifler için her şey yolunda ve düzenli bir müşteriyseniz, vicdanlı iseniz, her şeyi zamanında ödüyorsanız, o zaman başka bir şey aramanız gerekir, şirketten şirkete sürekli koşmanız gerekir ve şansınız, promosyonlarınız vb. Yeni müşteriler bittiğinde ne yapacağınız ilginç. O zaman tabelaya sadece yeni müşteriler için her şeyi yazın. Daha iyi bir bağlantı kursanız iyi olur, yani kapsama alanı demek istiyorum.
Müşterilere çok garip bir yaklaşım, "kıyafetleriyle buluşuyorlar»
Pahalı bir telefon almak istedim, ancak danışman görünüşe göre yaşımdan yararlanmaya karar verdi, bana sadece belirli bir miktar için taksit vereceklerini iddia etti, ancak yaşıma bakılırsa kesinlikle ihtiyacım olana kadar değil, ama kendimi sağlayamasaydım ve kendime pahalı bir telefon satın alamazsam, gelmezdim)
Çalışanlarınıza, yaşın pahalı bir satın alma işlemine engel olmadığını açıklayın) ve danışman, bugün bana söyledikleri gibi fazladan iş yapmak istemediğini iddia ettiğinde, o zaman sizin için kimin çalıştığını merak etmeliyim. Teşekkürler.
İletişim salonu elbette konuma göre çok uygun değil) Ama bu benim için kişisel olarak) Birçokları için bile süper olabilir.
Ve öyleyse, söyleyecek kötü bir şeyim yok.Çalışanlar kendi alanlarında profesyoneldir, kuponların sırası, her zaman açık ve nettir.
Telefonu satın alıyordum., saat gibi çalışması gereken çeşitli işlevlere vurgu yaptı.Danışmana güvendim ama çok hayal kırıklığına uğradım!Telefonun kötü çalışan işlevlerine işaret ederek birkaç kez geldim, ancak çalışanlar para karşılığında fiyat listesine kaydettikleri iddia edilen kusurları düzeltmemi teklif ettiler!Şirket sadece Çin'den satın alınan bir telefon sunmakla kalmıyor, aynı zamanda marj% 100'den fazla!.Ayrıca kusurları düzeltmek için yeni telefonda olmaması gereken parayı da alıyorlar.! Bizde buna iyi hizmet deniyor!!!Bu temiz su iyi örtülüdür ***!
İyi günler, bu ofis hakkında iyi bir şey söyleyemem. Neden??? Aralık 2021'de, telefon sigortadan teslim edildi (kamera kırıldı), onarımlarla ilgili başka hiçbir soru yoktu. Çalışanların karşılığında nöbetçi bir telefon bile teklif etmemiş olmaları şaşırtıcıdır ve böyle bir telefon bulunmadığı söylenmemiştir - yani bunun mümkün olduğunu bile bilmiyordum, parçalanan bir telefon kullanıyorum. Telefonum geldiğinde, ne yazık ki söz verdiğimiz gibi iki hafta sonra değil, tamam, tatiller, hepimiz insanız. Bana telefonu verdiler, oh, görünüşe göre her şey mükemmel, nedense kontrol etmek istedim!!! Ama telefonum çalışmıyor, açılmıyor, öldüm, şarj etmesini istedim, bir süre sonra bunu biz yapmıyoruz, şarj etmeye koydular, bir saatten fazla açmaya çalıştılar - ne yazık ki tekrar onarım için alıyorlar! Telefon bu konuda sorunsuz olmasına rağmen, karşılığında (benim bilgime göre) bana hiçbir şeyden vazgeçmediler. Bugün ofise ulaşmaya çalıştım - kimse bir şey bilmiyor!!!! Biri, ne yapacağımı tavsiye etsin. Şimdiden teşekkür ederim.
Geçen gün telefonu değiştirdiler. Tavrı çok beğendim. Kibar danışmanlar, sorumlu personel... Danışmanın cihazın açıklamasına ve tavsiyelerine tüm sorumlulukla yaklaşması hoşuma gitti, tavsiyeleri çok yardımcı oldu.
Mükemmel salon, uzmanlar hızlı bir şekilde hizmet veriyor ve size her şeyi ayrıntılı olarak açıklayacak, tüm sorularınız için yardımcı olacaklar, kuyruk yok ve diğer hizmetlerin açık bir şekilde dayatılması yok.
Operatörün zaten birçok ofisinden biri. Genel olarak, şirket politikası çerçevesinde her şey fena değil. Hoş olanlar işe yarıyor, insanlar ellerinden geldiğince yardım etmeye çalışıyorlar. İnsanların akınları, kuyruklar, insanların biraz kızgınlığı var, ancak insanların almak istediklerinden daha az verebilecekleri her yerde öyle, bu yüzden sayılmaz. Ve genel olarak, bu ofisle ilgili bir incelemedir, tüm şirketle ilgili değildir. Genel olarak, sistemde iyi bir dişli var. Yine de bir yıldız işaretini çıkardım, genel olarak çabalayacak başka bir şey var.