Bu salonda çok tatsız bir durumla karşı karşıya kaldım. Belli bir telefon modeli için geldim. İkna oldular, ısrarla görüşlerini empoze ettiler. Tamam, kabul etmiş gibiydim. Başka bir modele karar verdik. Modeli vitrinden tutmamak için ellerinde taşıdılar. Aldım. "Neden fiyat etiketinden daha ucuz? " "promosyonlar" cevabını aldım. Sonunda aynı modelde, ancak farklı özelliklere sahip (daha az depolama alanı) bir telefonum oldu. Maalesef bunu sadece evde gördüm. Değiştirilemez ve iade edilemez. Suçluluğumu ortadan kaldırmıyorum, kendim tekrar kontrol etmeliydim. Ancak çalışanlardan hiçbiri bu ihmalden dolayı özür dilemedi bile. Belki de bu teşvik ediliyor bile. İtirazın cevabı "emin olmanız gerekiyordu...Kontrol etmeliydiniz...imzaladınız... ". Affedersiniz, siz ne yapmalısınız? O zaman hiçbir şeyden sorumlu değillerse neden bu kadar çok çalışan var?
Bu salonda ne satın aldığınızı iki kez kontrol edin.
Maria'nın kurtuna, özenli ve hassas hizmetlerinden dolayı büyük minnettarlığımı ifade ediyorum, telefonun satın alınması sırasında ortaya çıkan tüm sorunlar çözüldü.
Hizmet düşük seviyededir, müşterilere hakları, garantileri hakkında güvenilir bir şekilde bilgi vermezler. Telefon onarım garantisi kapsamında teslim edildi, sonuç olarak sorunlar devam etti ve tekrar kabul edilmedi. Bu merkezle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum.