Bu salonda çok tatsız bir durumla karşı karşıya kaldım. Belli bir telefon modeli için geldim. İkna oldular, ısrarla görüşlerini empoze ettiler. Tamam, kabul etmiş gibiydim. Başka bir modele karar verdik. Modeli vitrinden tutmamak için ellerinde taşıdılar. Aldım. "Neden fiyat etiketinden daha ucuz? " "promosyonlar" cevabını aldım. Sonunda aynı modelde, ancak farklı özelliklere sahip (daha az depolama alanı) bir telefonum oldu. Maalesef bunu sadece evde gördüm. Değiştirilemez ve iade edilemez. Suçluluğumu ortadan kaldırmıyorum, kendim tekrar kontrol etmeliydim. Ancak çalışanlardan hiçbiri bu ihmalden dolayı özür dilemedi bile. Belki de bu teşvik ediliyor bile. İtirazın cevabı "emin olmanız gerekiyordu...Kontrol etmeliydiniz...imzaladınız... ". Affedersiniz, siz ne yapmalısınız? O zaman hiçbir şeyden sorumlu değillerse neden bu kadar çok çalışan var?
Bu salonda ne satın aldığınızı iki kez kontrol edin.
Maria'nın kurtuna, özenli ve hassas hizmetlerinden dolayı büyük minnettarlığımı ifade ediyorum, telefonun satın alınması sırasında ortaya çıkan tüm sorunlar çözüldü.
Hizmet düşük seviyededir, müşterilere hakları, garantileri hakkında güvenilir bir şekilde bilgi vermezler. Telefon onarım garantisi kapsamında teslim edildi, sonuç olarak sorunlar devam etti ve tekrar kabul edilmedi. Bu merkezle iletişime geçmenizi tavsiye etmiyorum.
Güler yüzlü personel. Ofisin hanımı çok hoş bir kızdır. Hızlı servis, her şey açık ve erişilebilir bir şekilde açıklanmaktadır. Telefonu satın alırken cam ve kulaklık kılıfı teklif ettiler ve bundan çok memnunum
Yulia'ya tamamen katılıyorum. 3 Ekim 2022'de bu salondan bir telefon aldım. Bir hafta sonra sorunlar ortaya çıktı - abonelik beni her zaman duymuyor ve bunun tersi de geçerli. 12.11. Telefon bağımsız olarak sürekli aşırı yüklenmeye başladı. 13.11. salona döndüm ve telefonu kullanmak için teknik konularda yardım sağlama ve üstünlüğümü gösterme konusunda isteksizlikle karşı karşıya kaldım. Şifrenizi unuttuysanız ve geri yüklerseniz, bu artık bir garanti durumu değildir. Telefondaki belgeleri unuttuğum için onları almaya geldim. Onlara ihtiyaç duyulmadığı ortaya çıktı, her şey pasaport ve telefondan gelen kutuya kurulabilir. Karım merkez ofise gideceklerini söyledikten sonra sorunumla ilgilenmeye başladılar. Sorunu ikinci işyerindeki bir çalışana açıklama girişimi, yanlış bir tepki vermek için yumuşaklığa neden oldu - tüm fabrika ayarlarını sıfırladınız ve telefonu nasıl kullanacağınızı bilmiyorsunuz. Yardım ettiğiniz için tam bir küçümseme gösterdiğiniz için teşekkür ederim......16.11. 22 Yine sorun - tüm sezonluk biletler beni duymuyor ve bunun tersi de geçerli. Şikayeti yazmak zorunda kalacağım ama istemediğim gibi. A1'deki müşterilere karşı tamamen farklı bir tutum. Onlardan çalışmayı öğrenin.
Müşterilere karşı iğrenç bir tutum, personel en basit soruları cevaplayamıyor, ezberlenmiş ifadelerle diyorlar, sorunu kendileri için çözebilecek bir patronları olup olmadığını bilmiyorlar, çünkü bunu kendileri yapamazlar. Düşük kaliteli ürünler sattılar, satış sırasında yırttılar, daha pahalı saatler almanın daha iyi olduğunu, daha iyi çalışacaklarını ve daha uzun süre çalışacaklarını söylediler. Telefonla bağlarken kimse saatle ilgili sorunlar konusunda uyarmadı. Organizasyon bu sorunu kendisi çözmek istemiyor, ancak organizasyonun kendisi, bir aracı olarak sorunları üretici ile çözmesi gerekmesine rağmen, onlarla ben değil, üreticilere gönderiyor. Kendime de saat satın almak istedim, ama kesinlikle Mts'de onları satın almayacağım, aksi takdirde bu saatte olduğu gibi çıkacağım, 1000 ruble vereceğim. saatler için kullanamam. Bu yüzden kimseye MTS'DEN bir şey satın almasını tavsiye etmeyeceğim
Müşterilere karşı kuru, düzenli bir tutum.Yardım ve tavsiye yok.Bu ofisin sloganı ---- Şerifin Kızılderililerin sorunlarıyla ilgilenmemesi ( "çalışmamızı" engellemeyin, herkes buraya gider....
MTS aboneleri için promosyonla tek bir ödeme ile cep telefonu (Samsung a52) satın almak istedim, numaramı verdim, ancak yanlarında olmayan bir pasaport istediler, ancak cevabın hayır olduğu pasaport fotoğrafından veri vermeyi teklif ettiler. Bundan sonra başka bir mağazaya gittim ve satın aldım, ayrıca mts salonundaki insanlara satın almanızı ve onlarla iletişime geçmenizi önermiyorum, sım'i kapatmayı ve başka bir operatöre geçmeyi planlıyorum.
Mts kartını almayın para mağazaya geldi, hesapta para ödeyecek, ancak bütün gün yeterli para yok, kimse her gün yardım edemiyor, kartı dolduruyorum artık izin günümü daha akıllı hale getirmeyeceğim, çocuklar limonatasız göle gittiler.