Korkunç salon. Danışmanın 2 adamı, saldırganlıklarını ve insanlardan tiksintilerini gizlemeden kaba bir şekilde iletişim kuruyor. Sadece onlara satmanın daha karlı olduğunu tavsiye ederim. Müşterinin görüşünü dikkate almanın gerekli olduğunu düşünmezler, eğer belirli bir model hakkındaki görüşler farklıysa, sesini yükseltebilir ve örtülü olarak "siz burada kimse değilsiniz ve sizi hiçbir şekilde çağırmıyorsunuz" diyebilirler. Belirli bir model hakkında bir şeyler söylemek istendiğinde, kelimenin tam anlamıyla 3 kelime söylüyorlar, eğer model zevklerinde değilse, müşteriye doğrudan metinle kötü bir tadı olduğunu söylemekten çekinmiyorlar ve daha pahalı modellerden bir şeyler görmenin daha iyi olduğunu söylüyorlar. Orada olmak tatsızdı, sanki belirli bir telefonu sevdiğim için azarlanmış gibiydim. Artık orada ayağım yok.
2 yıldız, çünkü şikayet şubenin kendisine değil, Huawei markasının danışmanlarına aittir. Alıcı yardıma ihtiyaç duyulmadığını söylüyorsa, bu yardıma ihtiyaç duyulmadığı anlamına gelir, müşteriye zorla girmeye gerek yoktur. Belirli bir telefonu aldığını söylüyorsa, satmanız daha karlı olanı satın almaya neredeyse agresif bir şekilde ikna etmeye gerek yok. Ve en önemlisi - iki telefonun kameralarını karşılaştırırken portre modunu açın, bunlardan birinde bulanıklaştırma efektlerini açın ve müşteriyi kandırmaya çalışın, diyorlar ki, hangi kameranın kötü olduğunu, bulanıklaştığını, beyazlattığını, bu akıllı telefonun 100 kat daha pahalı olduğundan değil, cezai bir mesele. Müşterileri aldatmayı bırakın. Bu düzelene kadar, bu bölmeye ayağınızla bile değil.
Korkunç bir yer, danışman telefonda sadece bu değildi (biriyle önemli işlerime karar verdim, bildirimler yeni gelip geliyordu), bu yüzden yaklaştığımda bile, 10 kez telefon satın almaktan vazgeçirmeye çalıştım, iddiaya göre bu tür telefonların artık alakasız olduğunu söylüyorlar, vb. telefonun güzel rengine atıfta bulunarak başka bir seçenek sunuyor. Ancak müşteri telefonu güzellik için değil kaliteye göre almaya geliyor. Korkunç hizmet.
Açıldıktan 15 dakika sonra alıcıdan kaçan danışmanlar sigara içmeye biraz şaşırdılar ... gülümseyip merhaba diyorlardı - duymadılar ya da denemediler ... kibir - refah içinde…
Pasaport olmadan hiçbir şey yapamazlar, kesinlikle bir kağıt belgeye ihtiyacınız vardır…
Bir şekilde iş gününün sonunda girdim. Kızlar açıkça normalden daha uzun süre çalışmak zorunda kaldıkları için ruh halindeydiler. Durum anlaşılabilir. Kimse konuşurken inceliği iptal etmedi. Artan tonlarla yapılan konuşmalar bir sürprizdi, özellikle müşterinin gözlerine bakmama ruhundaki pasif-agresif diyalog, çalışanların profesyonelliğinin açık bir işareti değil.
Tarife planı hakkında bir soru sorduğunuz önde gelen bir uzman da dahil olmak üzere çalışanlara korkunç hizmet veriyorsunuz, cevap alamıyorsunuz, size bir broşür veriyorlar, kendiniz okuyup anladıklarını söylüyorlar, istişare yok, çalışanların bilgiye sahip olmadıklarını, veritabanını nasıl kullanacaklarını bilmiyorlar, «geri bildirim, şikayet ve öneri kitabı» sorduktan sonra hareket etmeye başladılar ve sonunda veritabanında buldular, temel olarak salon çalışanlarının işi telefonda oturup sokakta sigara içmeye gitmektir.
Sürekli aldatma! Koruyucu camı satın aldılar + yapıştırdıkları için para verdiler, bu yüzden bir gün sonra düştü ve bunun sonucunda camda bir çatlak belirdi. Kabinde, camda mekanik hasar olduğu gerçeğine dayanarak değiştirmemizi reddettiler! Ama camın düşmesi nedeniyle çatlak ortaya çıktı!
Ve MTS- casco da rüzgara atılan paradır! Sonuçta, (Tanrıya şükür) telefonunuza veya tabletinize hiçbir şey olmamışsa, o zaman bu parayı kaybedersiniz. AMA Tanrı bir şey olmasını yasakla, o zaman sen de zorunda kalacaksın!
Tabletteki ekranı onarmak için bize 210 ruble, sigorta -34 ruble toplam ücret ödendi: 176 ruble. Aynı zamanda, tabletin maliyeti 230 ruble! Ve orijinal yedek parçalarla başka bir salonda onarım 60 rubleye mal oluyor!
İŞTE BÖYLE ARİTMETİK!!!