Merkez ofis, büyük mağaza. Tüm hizmet yelpazesi, çok çeşitli telefonlar ve aksesuarlar.
Personel kibar, ihtiyatlıdır.
Konumu uygun, otoparklarda sorun var, yer böyle. Metroya yakın.
Öneriyorum 👍
Küçük şeylere, zekaya ve bir kişinin ihtiyaç duyduğu şeyi bulma yeteneğine dikkat ettiği için teknoloji danışmanına büyük minnettarlığımı ifade etmek isterim. Bu mağazadan ınfinix akıllı telefonunu satın aldım ve çok yetkin bir şekilde danıştılar, satın almaktan çok memnun oldum. Böylece böyle bir para ve akıllı telefonda ihtiyacınız olan her şey için, daha da fazlası için. Çok teşekkür ederim!
Ben, MTS SOOO'YA ilk yıldan fazla bir süredir aboneyim, uzun süredir şirketinizin hizmetlerini kullanmakta zorluk çekiyorum. İletişim periyodik olarak kayboluyor ve internet kötü çalışıyor, muhataplarım beni duyamıyor, sesler çıkıyor, bu bağlamda defalarca 0890 numarasıyla iletişime geçtim ve ağ performansını kontrol etmek için bir istek bıraktım, resmi abonelikten çıkma ve telefonu yeniden başlatma veya manuel ağ seçimi yapma önerileri aldım.
Böyle bir iş bana yakışmıyor! Şirketinizden taksitle satın aldığım iphone 14 pro max cep telefonunu kullanıyorum ve aramızdaki yükümlülüğün şartlarına göre hizmetlerinizi uzun süre kullanmak zorundayım.
Bu telefon modelinin maliyeti 5000 Belarus rublesinden fazladır, ağı sürekli manuel olarak değiştirmeyeceğim veya yeniden başlatmayacağım. Yükümlülüklerimi uygun şekilde yerine getiriyorum ve tüketici olarak bana kaliteli bir bağlantı sağlamanızı talep ediyorum.
Korkunç MTS telekom operatörü. İnternetle ilgili sürekli sorunlar. Bir sorunla çok ve sık sık uğraştım ve ilgileniyorum ama aynı cevap verecek ve sorun çözülmeden kalacak. Evet, destek servisini ararken bile, canlı operatör değil, Mia botu yanıtlıyor. Genel olarak, bu mobil iletişim operatörünü R. B.'de kapatmaya değer. Ayrıca ödül sahibi R. B.'nin komisyonuna bir mektup yazmak Ve MTS şirketine dava açmak istiyorum. Sadece tarife planlarının fiyatlarını nasıl yükselteceğinizi biliyorsunuz. Böylece Prizeden komisyonu sizi ve MTS şirketinin müdürünün genini becersin. Belki o zaman terzilik yapacaksınız ve çalışacaksınız.
Bugün bu yere gittim, sorunu anlattım ve kendisinden önceki diğer 2 salonda olduğu gibi "hiçbir şeye yardım edemeyiz" cevabını aldım. Soru önceden hazır eylemlerinden biraz uzaksa, yardım bekleyemezsiniz. Yeni telefona uymadığı için eski tarz SIM kartı (20 yıldan fazla bir süre önce) yenisiyle değiştirmek gerekliydi. Uzun süredir devam eden bağlantı nedeniyle, numaranın kaydedilmesiyle ilgili bir nüans var, ancak eski sım'i alıp onun yerine yenisini veremiyorlar. Başka bir şeye gerek yoktu. Diyalog girişimi başarısız oldu, 20 yıldan fazla bir süredir olan numarayı kaybetmek istemem, ancak en basit şey muhtemelen başka bir sim (ve büyük olasılıkla bu şirketten değil) almak, şimdiki sim'i atmak ve unutmak olacaktır. Müşteri odaklılık zirvede. Kimin ödediğine bakılmaksızın nasıl para alınır, her zaman böyledir, ancak uzun süredir devam eden bir müşteriyle buluşmaya nasıl gidilir "biz böyle çalışmıyoruz"
Mts'yi çok uzun zamandır kullanıyorum. Ücretli kanallarla çok tatsız anlar yaşandı. Bir yıldan fazla bir süredir ne için ödeme yaptığımda, ne için ödeme yaptığı bilinmiyor. Bundan sonra mts'yi kullanmaya devam ettim. Bir kereden fazla mal satın aldım, krediyle aldım. Her zaman zamanında her şeyi ödedim. Ve şimdi kredimi ödüyorum. Ve şimdi bugün cezayı ödemek için kağıt bana geliyor. Birincisi gecikmeli, ikincisi uyarı vermeden. Şimdi mts ile hiçbir şey yapmak istemiyorum. İkinci numarayı reddedeceğim ve onlardan daha fazla alışveriş yok.
Bu ofis hakkında değil, genel olarak MTS hakkında yazıyorum, bu yüzden bu ofisin çalışanlarını affedin.
Paranızın her zaman sizden tahsil edilmesini istiyorsanız ve neden gerekli olmadığı açık değilse, gerekli olmayan tüm işlevlerin varsayılan olarak bağlanmasını ve gerekli işlevlerin devre dışı bırakılmasını istiyorsanız, o zaman Mts'de sizin için!
Tavsiyeye inanmayanlar için, mts'nin kendisinde mümkün olduğunca az para bulundurun, o zaman daha önce bir şey için yazdığınızı öğreneceksiniz!
Mobil internetin hızı süpürgelikten daha düşüktür. Yetersiz destek. Ofis her zaman tüketici tarafında sorun arıyor. Komşu ülkelerde, iletişimin olması için çalışanlarınızın önerdiği gibi cihazın yeniden başlatılmasına gerek yoktur. Ve gelen hızları birkaç yüz MBit / s'dir Minsk'te herhangi bir bölgede sokakta 20 MBit / s varsa sorun yok. Çoğunlukla, bir gıcırtıyla 5mbps'ye ulaşıyorsunuz
Bu yapıyı her zaman övdüm, ancak yardım masasında «Sağlanan ekipmandan biz sorumlu değiliz» dedikten sonra dürüstçe şoktaydım.Uzun yıllardır hizmet ve mal tüketicisiyim ama hayatımda 2024'teki gibi bir kabalık görmedim.Doğru olun, ancak bir zamanlar çok havalı olan yapı için utanç verici!!!
Toplu şikayetleri toplamanın ve sürekli anlaşılmaz hizmetleri bağladığınız için size dava açmanın zamanı geldi, birkaç günde bir yeni bir şey bağlıyorsunuz " yaşlılara iyi iş..."
Orijinalini göster · Русский
1
Евгений Журавский
14. seviye şehir uzmanı
18 Ekim 2024
Çevrimiçi mağaza için iki yıldız çekiyorum. Telefonu 15'inde çevrimiçi mağazada düzenledim. Beni aradılar, siparişi doğruladılar. MTS salonuna teslim edilmediklerini, sadece eve POSTA veya KURYE ile teslim edildiklerini söylediler. Bir kurye seçtim ama işime getirilmelerini istedim. Telefondaki çalışan, ertesi gün kuryeyi 18'den 22'ye kadar beklemesini söyledi.
16'sı, saat 9 civarında, kimse beni aramıyor. Çevrimiçi mağazada, aramada işe yaramaz bir robot oturuyor! «Bir danışmanla iletişime geçin» diyorum - yanıt olarak «sizi duyamıyorum» ve çağrı sıfırlanıyor. Sitede numaradan telefonun postaneye gönderildiğini öğrendim. Ülkenin en büyük operatörünün kişisel kuryeleri olmadığı ortaya çıktı!!!! Ve posta yoluyla çalışıyorlar. Ertesi gün, telefonu oradan alma umuduyla şahsen bağımsızlıkta salona gittim. Çalışan Julia'ya yakalandım. Kız her şeyi öğrenmeye başladı. Telefonun bir yerde bir çalışanın ellerinde Beyaz bir posta olduğu ortaya çıktı ve hemen kabinde bana yeni bir tane veremiyorlar, çünkü teslimatı iptal etmem için drone postası benimle iletişime geçemiyor.
Öğleden sonra saat 2'de postaneden beni arıyorlar ve telefonu akşam saat beşe kadar teslim edeceklerini söylüyorlar ve ayrıca «aslında 9'dan 17'ye kadar normal insanlar gibi çalışıyoruz ve saat 17'ye kadar size teslim edeceğiz» dediler. Ben bu kadar fena değilim. Teslimatı reddettim. Kısa süre sonra Julia beni geri aradı ve telefonu şahsen alabileceğinizi söyledi.
Sonuç olarak neye sahibiz:
- MTS kuryelerden tasarruf sağlıyor
- MTS, salonlar arasında mal transferi yapmıyor
- Mts'nin sipariş verme politikalarını gözden geçirmesi gerekiyor.
Beni sakinleştirebilen Yulia'ya özel teşekkürler, çünkü bu durumdan çok sinirliydim. İhtiyacım olan modelin olacağı Minsk'in her yerinde salonlar aramak için koşun.
Bağlantının ve internetin kalitesi, özellikle son birkaç ayda, düpedüz korkunç. Ağda yapılan çalışmalar hakkında bilgilendirilmiyorlar. Dün, 14 Mart, saat 16: 00'dan itibaren internet hızı yaklaşık mbit / sn'ye düştü. Beni çevrimiçi toplantılardan defalarca attılar. Videoları izlerken her 5-6 dakikada bir dondular, akşamları her 3-4 dakikada bir video indirmeleri kesintiye uğradı, 3-5 dakikalık videoların indirme süresi 2 saat olarak belirtildi. Siteler 2-3 dakika yüklenmiyor. Haberciler aralıklı olarak kullanılabilir. Ciddi misiniz? 2024 şimdi, eğer bir şey olursa. Sınırsız internet için para ödüyorum. Tarifesi, aynı dizüstü bilgisayarı ve telefonu kullanırken hizmet kalitesinin ve hizmetin saat gibi çalıştığı diğer sağlayıcıların Moskova veya Tiflis'tekinden 3 kat daha pahalı olan 'Sınırsız +' dır. Neden bu kadar para ödüyorum, affedersiniz? Destek hizmeti işe yaramaz: SIM kart yeniden kaydedildi, internet ayarları yeniden başlatıldı. Hiçbir şey yardımcı olmadı. Bugün 15 Mart 2024 - sorunlar hala aynı. Çalışmak için ortak çalışmaya gitmek ve az çok istikrarlı bir internet için 45 ruble daha ödemek zorunda kaldım. Belarus'ta ortak çalışma alanlarında saatlik ücret bile yok! 🤦 İletişimin kalitesizliğine ilişkin şikayetleri daha önce defalarca bırakmıştım. Abonelikten çıkmalar geliyor, iletişim kalitesi gittikçe kötüleşiyor. Yönetim nereye bakıyor mts.by Orada hiç çalışan biri var mı?
Bu salonu ziyaret etmekten çok memnun kaldım. Mobil ve profesyonel olarak, isteklerime tam olarak uyan bir tarife seçmeye yardımcı oldular. Tavsiye ederim!
Ulaştığım çok düşük hızla ilgili ilk yorumlar 2022'de yazılmıştır. Bu yüzden 2 yıl sonra 2024'te durumun aynı olduğunu güncel tutuyorum. 5 kişi - 35 dakika
Kısa inceleme:
İnternet kapsamı 10 üzerinden 0'dır.
Bir grup insanı "Daha pahalıya Sınırsızca" nasıl atacağım fikri için, 10 üzerinden 10 şekel koyuyorum, ama insanca - bu insanca değil, ama...
Sırada 10 kişi var...Sırada beklemek neredeyse bir saattir uzmanlar, oturuyorlar insanları davet etmiyorlar..... Salonda 3 kişi çalışıyor.artık buraya gelme arzusu yok
Eğlenceli bir yer. Bir yandan burası merkez ofis, patronlar bu mağazanın üzerinde oturuyor, bu nedenle oda geniş ve güzel. Ancak bilet gişesi yeterli değil, bu yüzden odayı sıraya koyacağınız odaya baktınız.
Aynı zamanda kasiyer yok ve öngörülmüyor. Sizden sadece hesaba katılacaklar.
NFC üzerinden sanal kartlar da çalışmıyor. Neden? Çünkü.
Servis daha kötü değil. Bu sırada en son devlet kliniğinde oturuyordum. Bence modern bir şirkette böyle bir hizmet ve korkunç bir hizmet organizasyonuyla karşılaşacağımı düşünmemiştim. Postalarda bile böyle bir sıra yok.
Saat 18: 27'de 15 kişilik bir kuyrukla kayıt oldum, saat 19: 16'da hala sırada oturuyorum ve önümde 5 kişi daha var, 3 veya 4 müşteri hizmet verene kadar beklemeden ayrıldı …
5 işten 2'si iş başındayken, hızlı bir şekilde hizmet vermesi gereken iki kız, yavaş yavaş, kıkırdayarak ve rahat bir şekilde hizmet veriyor ... Tabii ki neden acele ediyorlar - aynı zamanda oturma süreleri ödendi, müşteriler bir saat sırada oturmak için kendi zamanlarına geldiler.
Bu operatörün hiçbir avantajı yok. İletişim, internet - bu seviyede olmadığı açıktır. Telefonlara taksit planlarından bahsedelim: Taksitleri önceden ödedim ve bu operatörle bağlantıyı kesmek istedim, ancak... Taksitleri önceden ödeyebileceğiniz ortaya çıktı, MTS size burada "hoş geldiniz" diyecek, ancak operatörle bağlantıyı kesemezsiniz, çünkü taksit sonuna kadar onunla kalmanız gerekiyor! Zaten kapalı olmasına rağmen, aslında hala onlar için çalışıyor gibi görünüyor)) ve bunu önceden ödemenin anlamı benim miydi??????
Geçidiydik, yerel bir SIM karta ihtiyacımız vardı. Salon boş, lyasyalar 4 çalışanı kendi aralarında keskinleştiriyor, faaliyet görünümü veriyor. Bilet olmadan terminali kabul etmiyorlar. Dedikleri gibi kahkaha ve günah.
Meclisin tavrı. Müşteriyle yüksek bir tonda konuşuyorlar, sanki onlardan borç para almış gibiyim ve vermiyorum! Şoktaydım! Şehir ve ülke hakkındaki tüm izlenimleri mahvettiler.
Korkunç mts şirketi operatöre ulaşmak imkansız hale geldi, sadece telesekreter cevap veriyor. Diğer operatörlere geçin. MTS genellikle hiçbir şey için para yazmazlar, her türlü aboneliği kendileri bağlarlar ve sonra parayı yazarlar
Salonun ve çalışanların çalışmasıyla ilgili herhangi bir şikayet yoktur. Ancak internet salyangoz hızında (telefonda mevcut hızı gösterir), bunu 240 ruble yüklememek, ımho, sağlayıcı için zaten utanç verici. Telefonu bir ay önce aynı salonda aldım. Bunun için eksi bir yıldız. İkincisi. İnsanlar size mal ve hizmetler için nakit veya kartla ödeme yapar. Neden para iadesi yaparken bu sadece posta /numara bakiyesidir? Bence gerekirse hesabı kendileri doldurabilecek durumda. Bunun için eksi ikincisi. Kız, suçluların iadesini gerçekleştirdi - yetkin, dikkatli bir şekilde her şeyi iki kez kontrol etti. Personele tekrar ediyorum, soru yok. Her şey aynı seviyede. Ancak iletişimin kalitesi ve bazı nüanslar bazen tamamen şaşkınlığa neden olur.
Yakınlarda yaşıyorum. Bu yüzden bu salonu ziyaret ediyorum. Orada yavaş çalıştıklarını söylemek hiçbir şey söylemiyor. En son Nisan ayında sıra ve satın alma ile 2 saatten fazla saatler aldım.
Tüzel kişiler bölümündeki bilgileri açıklığa kavuşturmak istedim - üç gün boyunca kısa numarayı ve şehir numarasını aradım, geri arama talebinde bulundum. Sadece dördüncü gün tekrar ara. Hukukçularla çalışma departmanı, aynı zamanda merkez ofisten de garip bir şekilde çalışıyor: Haziran ayında gelirdim, gardiyanın standının önünde dururdun, telefonu alıp üst kata aramalısın, böylece gelip içeri girmelerine izin vermelisin, üç kişi toplandı, kimse bizi böyle içeri almadı, bir kadına hiç zamanında atanmıştı. Sonuç olarak, MTS çalışanları turnikeden sürekli sokağa çıkarken "öğle yemeği" dediler. Genel olarak, müşterilerimizi memnun ettikleri bir ofis değil, bir tür sığınak. Başka bir operatöre gittim.
Bölgedeki ışıkları kapattılar. Sanırım tamam, mts'nin mobil interneti üzerinden oturacağım. Ama burada bir şey yoktu. Farklı MTS tarifeleri ve numaraları ile üç farklı cihazda. Teknik desteğe yazıyorum ve bot bana cevap veriyor - 5-7 dakika bekleyin ve telefonu yeniden başlatın. Yaptım, hiçbir şey değişmedi. Tekrar yazıyorum ama şimdiden operatörü bağlamanızı istiyorum. Durumu operatöre açıkladıktan sonra cevabı duyuyorum - 30 dakika sonra cihazı yeniden başlatın. Sorunun cihazda olmadığını söylüyorum çünkü bu apartmandaki tüm telefonlarda oluyor. Operatörün cevabı nedir - 3 cihazı da yeniden başlatın. Ustaca kalıplaşmış cevaplar ve durumu anlama konusundaki isteksizlik. Işıklar söndüyse ve kule, 21. yüzyılda gerçekten yedek güçle çalıştırılamıyor mu? Ancak operatörler internetin yokluğunun nedenlerini bile belirtmediler. Ve para, niteliksel olarak sunulan bir hizmet olarak tam olarak kaydedilecek. Daha önce ışıklar kapalıyken her şey yolundaysa, bugünden itibaren Mts'nin hizmetlerinden büyük ölçüde hayal kırıklığına uğradım.
Düşük hizmet kalitesi: Herhangi biri için uzun süre beklemek, salonda tek bir danışman yoktu. Böyle bir salon için yeterli önemli deliğin olmaması, su soğutucusunun olmamasıdır
Genel olarak burada çalışıyorum, bunun için mümkün olan en objektif değerlendirmeyi verebilirim. Eksi sadece bir tanesidir - burada genellikle büyük kuyruklar vardır. Aksi takdirde - harika personel, çok çeşitli ekipman ve cihazlar, hoş bir atmosfer.
Mts'nin hizmetlerini çok uzun süredir kullanıyorum. Şu anda taksitleri kullanıyorum. Ofislerde çalışanlar her zaman anlaşılır ve yetkin bir şekilde her şeyi açıklayacak ve size söyleyecektir.
Bir saatte 3 çalışan operatörle yaklaşık 5 müşteri geçer (kabinde toplam 5 iş yeri vardır). Çok uzun bir bekleme ve bu sorun uzun zamandır devam ediyor.
Havalı olanlar... Okuryazarlar., Elbette her türlü ama var.... Ama dokunduğunuzda bir şey seçmek için..., Her şey bağlanıyor.ve fırsatlara ve ihtiyaçlara göre en iyi seçenek ortaklaşa seçilir.
Nesnel çöplük, bağlantı değil, hayat bundan önce böyleydi, şimdi MTS aynıydı, Minsk Dünyasındaki iki daire farklı uçlarda bağlantı korkunç, başka bir operatör bölge için ek kuleler kuruyor, görünüşe göre ona dönmemiz gerekecek
Geri çağırma özellikle bu şubeye özgü değildir. Ancak müşterilerle çalışmak iğrençti, telefona ön sipariş verdim ve onları getirmeleri gereken gün, teslimatın ertesi gün olacağı gerçeğinden önce koydular, bu benim için son derece uygun değildi, ama kabul ettim. Ertesi gün aynı hikaye, yarın sabah 11'e kadar sizi arayacaklarını ve teslimat saatine karar vereceğimizi getirebiliriz. Peki ya ?! Tabii ki kimse aramadı ve zamanı kabul etmedi. Tabii ki akşam gelen kuryeyi 10 dakika sonra sözlerle aradım bile. Sadece artık adreste değilim. Evet ve 3 gün bekledikten sonra artık arzu yoktu. İğrenç. Mts'yi açılış anından beri kullanıyorum ve böyle bir tutum beklemiyordum. Aynı telefonu A1'e yeniden sipariş edeceğim onlarla hiç soru sorulmadı.
Hemen sıra numaranızın terminalinde bir hizmet seçmenin işe yaramaz bir saçmalık olduğunu ve bunun neden net olmadığını söyleyeceğim. Kuponlar, tıkladığınıza bakılmaksızın sırayla verilir, servis de gerçekleşir. Yani, "hızlı" bir konuda harcamak veya danışmak istiyorsanız ve önünüzde 10 kişi telefon satın alacaksa, tüm telefonlarını satın alana, tarifeleri değiştirene, taksit planlarına vb. kadar "canlı sırada" yaklaşık bir saat veya daha fazla bekleyeceksiniz ve terminaldeki seçenekleri vicdanlı bir şekilde seçmiş olsanız da kimse sizi önemsiz sorunuzla kabul etmeyecektir.
Bu salon hakkında değil, MTS ofisi hakkında yazıyorum. En fakir ofis. İlk olarak, ışığı% 1 oranında yenilemek için komisyon almaya başladılar. I. Amare en önemlisi, bu ofisin reklamlarına giderek daha fazla ilgi duyuyor. Üçüncüsü, tarifelerin hepsi daha pahalı hale geliyor. Ancak yıldızlarla reklam verdikten sonra hemen reklam geliyor Alyosha Vakfı'na yardım edin. Mantık nerede . Bu ofisin yıldızlar için parası var ama başka biri için parası yok. En çılgın ofis