Güzel, rahat bir ofis. Genç, genel olarak profesyonel, yetkin çalışanlar. Her şeyi dostane ve yetkin bir şekilde açıklıyorlar. MTS salonunun, MTS mağazasının ve atm'nin de orada olması uygundur. Arabayı park etmekte sorun yok.
Заведение откровенно говоря не очень, пришла в офис за 30 мин до закрытия. Меня пытались всячески послать, говоря что нет смысла в операции которую я хотела сделать , а именно написать обращение о переносе платежа и якобы колл центр мне ерунду наговорил что в принципе можно это сделать. Я кончено все понимаю что хочется домой , и неохота летом работать, но помощь клиенту и оказание сервиса должно быть на первом месте. Уже к сожалению не в первый раз сталкиваюсь с не компетенцией сотрудников данного Банка при чем во всех каналах обслуживания. Очень жаль что не знание сотрудником сервисов и продуктов Банка все больше отталкивает клиентов пользоваться услугами.
Son zamanlarda ziyaret ettiğim bir bankada son derece olumsuz deneyimleri paylaşmak istiyorum. Bana hizmet eden Igor adlı bir çalışanın davranışına derinden şok oldum ve öfkelendim!
İlk başta, bu kişi banka kartı alabilmek için hesabınızda 500 bin rubleye kadar olması gerektiğini söyledi. Böyle bir talebe şaşırdım çünkü bunu başka bankalarda hiç yaşamadım. Ben durumumu açıklamaya başladıktan sonra sözlerimi görmezden geldi. Ama en çirkin şey daha sonra oldu! Bu "uzman" bana en ufak bir pişmanlık duymadan, sebep göstermeden kartın verilmesini reddetme hakkım olduğunu söyledi. Sanki bu normalmiş gibi!
Ben şaşırdım. Bankaya normal hizmet umuduyla geldim ve bunun yerine ayrımcılık ve önyargıyla karşılaştım. Görünüşlerine bakılırsa, finansal yetenekleriyle hiç ilgilenmeden insanlar hakkında sonuçlar çıkarıyorlar. Bu bankadaki çalışanların çoğundan daha fazla kazandığımı güvenle söyleyebilirim. Neden bu kadar kibir sahibi oldukları ve diğerlerinin önüne tam olarak hangi nitelikleri koydukları belli değil.
Böyle bir tavırdan öfkeliydim! Bu sadece kabul edilemez değil, tüm bankacılık sistemi için bir utançtır. Müdür Fedor'dan yardım istediğimde, o da herhangi bir açıklama yapmadan bana hizmet vermeyi reddetti. Umarım banka yönetimi, diğer müşterilerin benim kadar korkunç duygular yaşamaması için bu kadar küçümseyen ve beceriksiz çalışanlara karşı harekete geçer.