Abone departmanındaki ortak hizmet için ödeme yaptım. Baş ağrısıyla dışarı çıktım, pencerelerin yanındaki su kanalı çalışanları müşterilerle mikrofonla konuşuyorlardı. Ben ödediğim sürece delireceğimi sanıyordum. Yüksek sesle, dinlemek imkansız!!! Kızın ödeme penceresinden ne sorduğunu duyamıyorum. Yakınlarda hala televizyon çalışıyor. Bu ne, hayatta kalma sınavı mı? Medeni bir dünyada yaşıyoruz. Peki, mikrofonu çalışanın ses seviyesine göre ayarlayın. Bu yüzden felç geçirmek uzun sürmez, yaşlı insanlar gelir...
Да в целом контора неплохая. Но компьютеризировано мало. Есть личный кабинет. Все работает, вопросов нет. Программисты молодцы. Но хотелось бы, чтоб сделали вызов контроллера онлайн, это например. И другие услуги, а точнее их оформление можно сделать онлайн.