Atölyeye döndüm, çünkü bir arkadaşım tavsiye etti. Kaliteli bir hizmet almayı bekliyordum ama dokunulmazlık, kabalık ve küstahlıkla karşı karşıya kaldım. Atölyeye bir bebek tulumu getirdim, sadece köpeği değiştirmem gerekiyordu, önce çok büyük bir kadın oturdu ve ziyaretçiye tepki göstermedi, sonra kendini sandalyeden kaldırmasına rağmen tenezzül etmedim, tuluma baktım, önce yarım saat yürümemi söyledim, bekleyecek vaktim olmadığını açıkladım, ertesi gün saat 13'ten sonra alacağım. Her şeyin hazır olacağına dair olumlu bir cevap aldım. Öğle yemeğine 13: 15'te geldim. Bu büyük hanımefendi uzun süre tulumumu arıyordu, sonra bir yerden çıkardı, hazır olmadığını söyledi. Doğal olarak tutarlı bir soru sordum: neden? Sonuçta, bir gün önce anlaşmıştık! Ve sonra gösteri, hizmet alanındaki yeterli bir kişiye ve çalışana alışılmadık bir şekilde başladı. Meydan okurcasına ciyaklamaya ve açıkça alaycı bir şekilde eğilmeye başladı, dürüstçe, insanla her şeyin yolunda olup olmadığını anlamadı. Ona sakince bir sirk düzenlemememem gerektiğini söyledim ve yeterli bir diyalog kurmam gerekecekti, sonra sadece tulumumu tezgahıma fırlattı, onu geri alabileceğimi, hiçbir şey yapmayacağını ve bir daha benden tek bir sipariş almayacağını söyledi.
Bu atölyenin sevgili sahibi, Çalışanlarınıza bir şekilde incelik, müşteri odaklılık duygusu aşılıyor musunuz? Böylesine başarılı bir konum, ancak bu tavırla kesinlikle birçok müşteriyi kaybediyorsunuz, çünkü size ilk kez gelip böyle bir çöplükle karşılaştığınızda, sadece yürüme arzusu ortadan kalkacak.
Максимально хамское отношение, и отсутствие заинтересованности в помощи, вместо помощи услышала «мне некогда стоять и выбирать с вами кусочек ткани, который подойдет» куда смотрит руководитель данной «конторы» ?