Bu inceleme, gerçekten sevdiğim ve birkaç yıldır orada satın aldığım bir bütün olarak pazarın işleyişi hakkında değil, et departmanının satıcısı hakkında. Bugün sola girdikten sonra sonuna kadar bulunan bu departmandan et satın aldım. Her zaman orada ürün satın alıyorum ve hizmet her zaman kibar ve yardımseverdir, şimdi sadece şanslı olduğumu anlıyorum. Duygulara yazıyorum çünkü hala böyle bir "hizmetten" uzaklaşamıyorum! İlk başta, "satıcı" oldukça sert bir şekilde bana sadece nakit olarak ödendiklerini "hatırlattı", ancak bu zaten tezgahın her yerinde belirtilmiş olsa da! Biliyorum ve param olduğunu söyledim (muhtemelen cüzdanımı daha fazla göstermem gerekiyordu), 2 parça etten iyi bir boyun istemedim ve çantalarına koymalarını istedim. Böylece, "Çantanıza girebilirsiniz" dedi. Sonra bir kilo daha kıyma istedim. Satıcı hangi kaydırmayı ve kıymayı gösterdiğini sordu. Ve görünüşe göre, bir nedenden ötürü, kıymaya 2 parça domuz eti bükmek istediğimi düşündüğümü düşünüyordu. Yani kafasında bir uyumsuzluk bile olmadı, neden kıymaya birkaç kilo pahalı domuz eti çevirip aynı zamanda hazır olanı alayım ki! Etimi göremediğimde zamanında bir şeylerin yanlış olduğunu anladım. Bariz bir yanlış anlama ortaya çıktı, bundan sonra daha net konuşmam için bana sadece "havladı"! Özür dilemek, yanlış anlaşılmaların ortaya çıktığını kabul etmeye istekli olmak değil - HİÇBİR şey! Sadece beni azarladı! Bu tür "satıcılar" insanlarla çalışamaz! Önümde ingilizce konuşan kızla da oldukça gergin ve keskin bir şekilde iletişim kuruyordu. İğrenç davranış!