Her şey görünüşe göre insanların bu kuruma nasıl bir ruh hali ile geldiğine bağlı, örneğin ben her zaman nazik, kibar ve yardımseverim, sırayla aynısını çalışanlardan ve çalışanlardan alıyorum, özellikle not etmek istiyorum Irina 4pcs, 12pcs Ekaterina, bugün 19.12.2024 oradaydım ve iki saat içinde 3 hizmet aldım, harikaydı, her şeyi başardım, çok yardımsever çalışanlar, 100 yıldız koyamadığım için üzgünüm, koyardım ve her yerde ve herkes için yürüyüp boğulanlar size söyleyeceğim, gülümse, Dünya kesinlikle gülümseyecek
görünüşe göre fena değil, ancak uzmanların kabinlerde olmasına ve borç için hizmet vermemelerine rağmen kuyruklar
Değerlendirmedeki değişiklikle incelemeyi tamamlıyorum... kaynamaya başladı.... neredeyse yarım saat sırayla duruyorum, uzmanlar oturup normlara hizmet etmelerine rağmen TEK bir kişiye hizmet vermiyorlar
Bu sefer, sıram başlamadan önce binadan yeni çıkan bir uzmana gittim, dışarı çıktım ve neredeyse yarım saat boyunca bir yerlerde yürüdüm.... görünüşe göre bu norm
resepsiyonda ondan fazla kişi var
Yine tamamlıyorum, bugün döndüm, genel olarak her şey yolunda.... genel olarak, tahmin şu ana kadar ortalamadır, muhtemelen yıldızların konumuna bağlıdır
Kurumdaki kabalık. Engelli bir akrabasıyla evrak işlerine geldik. Sıraya girmeden kayıt yaptırmak için engellilik belgesinin bir kopyasıyla geldik. Kaba davrandılar, kopyayı kabul etmediler, iddiaya göre yarı boş mfc'de istisna olarak bir saat beklemeye gönderildiler. Bekleme süresi boyunca kişi hastalandı. «Sizi kabul etmeyi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim» diye duymadan ayrıldık. Hareket kabiliyeti kısıtlı olanlar için erişilebilir bir ortam yok. Temizlenmemiş girişler ve yaklaşımlar.