Yeniden hesaplama konusunda iletişime geçtim. Uzmanlar her şeyi açıkladılar, gerekli bilgileri verdiler. Ve evdeki piller her zaman normal sıcaklıktadır ve şiddetli donlarda sorun yoktur. Diğer şehirlerden farklı olarak, geçen kış Podolsk'ta olan dehşet. Ve yaz aylarında sadece 1 gün boyunca sıcak suyun kapatıldığına dair ayrı bir saygı var. Birkaç yıl önce ısıtma şebekesine bir mektup yazmak gerekliyse, kapatma süresini kısaltmasını istemek gerekliyse, şimdi yazmanıza bile gerek yok, her şeyi kendileri yapıyorlar. Biz sadece her şeyin bir şekilde kendi kendine olduğuna alışkınız, ancak bu rahatlık seviyesini bize sağladılar. Ve diğer şehirlerde durum böyle değil.
Odalardan birinde soğuk pil hakkında konuştum. Isıtma şebekesini yönetim şirketine yönlendirdi, ancak yönetim şirketi kontrol etti ve her şeyin yolunda olduğunu söyledi. Isıtma şebekesine tekrar başvurduğumda, evimizle ilgilenen bölge müdürüne gittim. ITP noktamıza bir adam gönderdi ve yönetim şirketinin "gelen ve dönüş" basıncını doğru bir şekilde koymadığı, çünkü aynı basınçta odalardan birinin yükselticisindeki suyun aküye akmadığı ortaya çıktı. Bir ısıtma şebekesi çalışanı yönetim şirketine, artık ITP'DEKİ basıncı bağımsız olarak düzenlememelerini ve o zamandan beri pilin dairede sıcak ve sıcak olduğunu söyledi. Bu kişiye ve ısı şebekesine sıcaklık için çok teşekkür ederim.
Очень неприятный осадок остался после общения с диспетчером аварийной службы. Он очень любезно врал, что ведутся работы и горячую воду включат в доме через час - два, что это поломка УК и что вода сегодня (а это вечер воскресенья) обязательно будет. Но ни вечером воскресенья, ни утром в понедельник мы воды не дождались. Ну и никакие работы не велись - рабочие нам просто перекрыли и горячую воду и ушли. Очень надеемся, что когда вернёмся с работы эта проблема будет решена.