Son zamanlarda burada kulaklıklarımı değiştirdim Haylou. Satıcılar, rahat olanları seçmeye, hatta dinlemeye bile yardımcı oldular.
Satın almaktan memnunum, kesinlikle tekrar ziyaret edeceğim ;)
Çalışanları hatalı ödeme yapmaları için eğitin! Temyiz üzerine hiçbir şeye yardım etmediler ve dediler ki - "nasıl yapacağımızı bilmiyoruz", "Merhaba" departmanına "bağlantıda" bir çalışan da vardı ve ikisi de bilmiyorlar. Soru... Peki onlar ne biliyorlar??? Benim durumumda uygulama aracılığıyla hatalı ödeme prosedürü mümkün değildi, çünkü hata 1-2 basamakta değil, tüm numaradaydı. Bu salonlar neden girişte A1 yazısını içeriyor, ancak aynı zamanda temel şeyleri bilmiyorlar, Minsk'e gitmek zorunda kaldım....