Шикарное место. С огромным удовольствием хожу на маникюр и педикюр к девочкам. Всегда приветливый персонал и хорошее настроение. Всегда угостят или предложат кофе, чай. Качество -высший класс. Реомендую
Мне нравится ходить в этот салон на маникюр, хожу давно, и многие мастера украшали мои руки, рекомендую, всегда быстро и качественно. Хожу к Беловой Юлии и к Анастасии, также Олеся и Татьяна нравятся, все молодцы) Всем спасибо за красоту!
Bazen alışılmış salonumun ulumasına kaydolmak için vaktim olmadığında buraya gidiyorum.
Bugün, tatilden 2 gün önce manikür + jel cilası için kayıt yaptırdım.
Kesiciden korkuyorum. Salonda ustayı (her zamanki gibi) korktuğum ve sıcak olacağım konusunda uyardım, bu her zaman böyleydi. Eğer bir şey olursa kesiciyi yavaşlatacağını söyledi.
Usta cihazı açar, işlemeye başlar. Korkuyorum ve hastalanıyorum, matkapların insanları bu şekilde korkuyor, ben de değirmenciyim.
Oturuyorum titriyorum ama sessizim, çünkü özelliğimi biliyorum, bitmeye cesaret edemiyorum, çok sıkı tutmaya çalışıyorum.
Aynı zamanda, kabinde bana klasikleri yaptıklarını söylediler, ancak kayıt yaparken bunu reddettiler, tamam, donanıma kaydoldum, sanırım bir ara dayanacağım. Sonuçta, 15 yıldır zaten bir şekilde yapıyorum.
Oturuyorum, beni sarsıyor, tamamen küçüldüm. Bir noktada sarsılmamayı ve sakince "sıcak" demeyi başardım. Usta daha fazla inceler. Ben "lütfen yavaşlayın" diyorum. "Yapamam, cildiniz nemli, hiçbir şey çıkmıyor" diyor. Tamam, daha fazla dayanıyorum. Nozulu başka biriyle değiştirir, daha da fazla pişirmeye başlar. Ve beni çok sıcak ve incitiyor. İçgüdüsel olarak elimi çekiyorum, "b ** diyorum... "
Usta durur. Şu anda hatırlıyorum, ağlamaya hazır, ürkütücü bir durumdayım. "Hadi bir şeye karar verelim çünkü sen sarsılıyorsun, küfrediyorsun, ben de çalışmaktan o kadar rahat değilim" diyor.
Peki, burada neye karar verileceği. Kalkıp sessizce ayrılıyorum.
Salondan çıkıyorum ve bu tavırdan, tüm durumdan ağlamaya başlıyorum. Aptal olan çıktı.
Bir süre sonra resepsiyonist beni arar, geri bildirim ister. Konuştuk, hoşçakal dedik.
Üzüntüye ve şaşkınlığa neden olan birkaç noktam var.
Özür dilemedim ama. Belki de üzgün olduğunuzu söylemeliydiniz, bu işe yaradı mı? Yoksa resepsiyonist, mucize salonlarını neden terk etmeye cesaret ettiğimi öğrenmek için aradı.
Müşterinin cildi nemli ise, onu kurutmanın yolları vardır. Örneğin, tozla.
Müşteri ateşli olduğunu söylüyorsa. Durmalıyız, kesmeye devam etmeliyiz. kesmeye devam etmeliyiz.
Ben çatışmalı ve alçakgönüllü bir müşteri değilim. Kapsamım kötü, her şey 2 hafta sonra uçuyor ama ben kimseyi suçlamıyorum. Kesiciden korkuyorum ama kapıyı ayağımdan açmıyorum ve önümde dörtnala binmelerini talep etmiyorum. Ve bugün üniformamı neredeyse umursamıyordum, her şeye katıldım ve sessiz kaldım, ancak ustadan doğrudan "sorunlu" bir müşterinin ona gelmesinden duyduğu rahatsızlıkla eşikte hoşnutsuzluk hissettim.
2 gün sonra tatilim var, manikürüm koptu, dedikleri gibi alçak, eğildim.
Sırf her şey her zaman normal olduğu için 1 🌟 değil.
Update. Altı ay sonra salondan cevap yok. Müşteri odaklılık.