Her şey bakıma bağlı. Geçen hafta, 11/13/24 tarihinde, eczaneden İlaç Standardındaki İnhalipt aerosolünü 3 adet miktarında, paket başına 131 ruble maliyetle satın aldım. Eczacının kasiyeri, hizmetinden memnun kaldığı Akhsanova S.R. idi.
Bugün, 11/22/24 tarihinde, daha fazla aerosol + diğer ilaçlar satın almak için eczaneyi tekrar ziyaret etmeye karar verdim. Önce eczacıya (başka bir kadın) İnhalipt'i (ve geri kalanını daha sonra) seslendirmeye karar verdim. Bizde yok, İlaç Standardı, sadece Altayvitaminler - cevap, bu üreticinin kutusunun gösterilmesiyle oldu.
Bu olamaz, biz hiç sahip olmadık, karıştırıyorsunuz - sözde eczacı tarafından aniden agresif bir retoriğe başladım. Aklım dışındayım ve hatırlıyorum - ona sordum mu? Belki de - son derece kaba bir tonda ilan etti.
Prensip olarak, böyle bir kabalıktan sonra, geri dönüp cesurca gitmek mümkündü, ama...ilaca ihtiyaç vardı.
Genel olarak, gözlerine küstahça yalan söyleyen insanlar itiraf etmem beni rahatsız ediyor. Bazı nedenlerden dolayı kesinlikle haklı olduklarına inananlar. Bunun kesinlikle mantıksız olduğuna inanıyorlar ve ağızlarında köpükle "haklı olduklarını" kanıtlamaya hazırlar.
PS Gördüğünüz gibi, ilaçları ve en uygun fiyatları seçerken odaklandığım site hala bu eczanede İnhalipt aerosol İlaç Standardının mevcut olduğunu gösteriyor! Ve hala 131r'ye mal oluyor!
Eczacının bu uygunsuz davranışının neyle ilgili olduğu bir gizemdir. Ancak eczacının eczanede yashina yeri yoktur. Eczaneye hiç ait değil. Hizmetinde yeri yok. Onun dinlenmesinin zamanı geldi.