Millet.Banka şehrin merkezinde, üç katlı lüks bir binada yer almaktadır. En güncel teknolojiye göre donatılmıştır. Saat 30.07 idi., sıcaktı ve bankp binası serin, hoştu. Personel cana yakın. Müşteriler için tüm kolaylıklar yaratılmıştır. Temiz, temiz. Hızlı ve net çalışırlar. Hiç şikayet yok.
Orijinalini göster · Русский
Bahodir
9. seviye şehir uzmanı
14 Kasım 2024
İnceleme:
NBU Bankası karışık izlenimler bıraktı. Resepsiyon iyi çalışıyor – çalışanlar kibar ve oryantasyona yardımcı oluyor. Bununla birlikte, bazı önemli dezavantajlar vardır. Birincisi, bekleme sürelerinin önemli ölçüde arttığı için tüm bilet gişeleri çalışmamaktadır. Ek olarak, bazı müşteriler kuyruksuz atlanır ve bu da diğer ziyaretçilerin hoşnutsuzluğuna neden olur. Ne yazık ki, bazı çalışanlar oldukça kaba davranıyor ve bu da olumsuz bir izlenim bırakıyor. Genel olarak, bankadaki hizmet düzeyini iyileştirmek için üzerinde çalışılacak çok şey var.
Avantajlardan, Özbekistan'daki diğer bankalara kıyasla bana daha az iyi bir banka gibi geliyor, ama o zaman bile korkunç!!!!! Operatörler müşteriye karşı korkunçtur. Özellikle ilk kız kameraman. Sabah 9'da bankaya gittim. Görünüşe göre 9 ile çalışmak zorundalar, 6 operatörden sadece 2'si yerinde ve bunu kabul etmiyorlar. Saat 9: 30'da kabul edilmeye başlandı, sıra 35, ancak bir buçuk saat bekledi. Sonra operatöre geldim, sistemin onlar için çalışmadığı ortaya çıktı!!!! Alay konusu ( tüm operatörlerin yakın arkadaşlarına sırasız yaptıklarını not edeceğim!! Ve diğerlerinin sıra bilete ihtiyacı var!!) 21. yüzyılda yaşıyoruz (inovasyon ve yapay zeka çağı, ancak halkımızın en az 2-3 saat sırada beklemesi gerekiyor). Banka müdürleri bunu okuyor mu bilmiyorum, eğer öyleyse. Önce reformlar yapın, buna katlanmak imkansızdır. Diğer bankalar daha da kötüdür. Yaklaşık bir zaman göstergesi ile uygulama aracılığıyla çevrimiçi sıraya yazmanın mümkün olduğunu yaratmanızı tavsiye ederim!!!
En korkunç banka. 20206 hesabını açtım, neşeli eve gitti. Para alındı, uygulamanın hiçbir şeyi yok, hesaptan para çekilemez, sadece bankaya gidemezsiniz ve uygulamanın içinden nasıl harcanmayacağını ((Bankayı değiştirmeye karar verdim). Saat 2'den 17: 30'a kadar kuyruğa bilet aldım bankada oturdum. Görünüşe göre pencerenin yanında onları kuyruksuz kabul edenlerin onlar olduğu ortaya çıktı, çünkü birçoğu kuyruğu görüyor ve ayrılıyor ve boş yerler var. Benim sıram 334'tü, o sırada 156 sıra geldi. Tamam, ben iyi bir şekilde oturdum. Sıram geldi oturdu beni sonra başka bir operatöre, sonra diğerine gönderdiler, birinciye döndüm bana iyi yapacağımı söylediler. 2 dakikada kasaya gidiyorum, kasada herkese bana para veriyorlar, kasanın kapalı olduğunu söylüyorlar. Ben şoktayım, gişede 5'te ağladım, ama saat 5: 30'a kadar yine de herkese verdiler ama ben vermedim. Sonunda izime gelmek zorunda kaldım. Bir gün. Sabah. Bana çabucak yaptılar, parayı aldım. Kasaya gidiyorum, sanki kızgın köpekler gibi orada oturuyorlar, yine beni tartışmak istemiyorlar, kasaya 20 gönderiyorlar, orada bir sıra daha bekliyorum, sonra bana para veriyorlar. Bir daha asla geri dönmeyecekleri için rahatlayarak ayrılıyorum!!!!!!
Çok hoş bir izlenim kaldı. Kasadaki para birimini değiştirdik - hizmet övgülerin ötesinde. Çalışanlar Rusça'yı iyi biliyorlar, her şeyi açıkladılar, tüm soruları kapsamlı bir şekilde cevapladılar. Çok cana yakın ve cana yakın.
Personel mükemmel çalışıyor, sadece az sayıda operatörü var ve kuyrukta çok sayıda insan var. Neredeyse 2 saat boyunca katkıda bulunmak için kendinizin ölmesini bekleyebilirsiniz. Kartın açılması için en fazla 30 dakika beklemek daha hızlıdır, hatta 1 dakika içinde sıra sizde olacaktır. Kibar operatör kartı veriyor. Bu arada, müşterileri için tuvaletleri olması harika.
Xizmat ko'rsatish, tartib va kassirlarni mijoz bilan bo'lgan muomulasi o'ta achinarli holatda.
Kassani oldida sistema ishlashiga qaramasdan ko'plab fuqorolar yig'ilib qolishadi, bu holatda kassir ularni boshqa kassalarga jo'natib yuboradi, va bu holat takrorlanadi.
Büyük kuyruklar. Belki pencere eklemem gerekir? İşçilerin hepsi kibar, neyin net olmadığını ayrıntılı olarak açıklıyorlar. İşçilerin yabancı ziyaretçilere mükemmel ingilizce diliyle nasıl hizmet ettikleri konusunda bir suçlayıcıydım. Aferin beyler.
Merhaba. Merhaba. Her şeyden önce, idare edebilmeniz, hizmet verebilmeniz ve yine de bankanın notunu yükseltebilmeniz gerekir. İşte bir örnek; Müşteri bankaya gelip 100.000 rubleye sahip olduğunu ve bu parayı Moskova'da bulunan bir arkadaşının hesabına (banka kartına veya bankaya) aktarmak istediğini söylemeye geldi. Ama reddedildi. Çünkü banka ruble transfer edemeyecek. Peki neden? Bilmiyoruz . Rubleyi transfer etmek için önce müşterinin banka kurundaki tutarlar için ruble değiştirmesi ve ardından tutarları dolarlarla değiştirmesi gerekir. Ve sonra banka dolarları aktaracak, sonra bu dolarlar Moskova'daki müşteriye ruble olarak akacak. İşte bankanın para birimi üzerindeki uzun ve acı verici operasyonu.
Sitede, ikamet etmeyen bir kişinin 2.000.000 toplam için visa kartı düzenleyebileceği bilgisi var, aslında bankada diyorlar - kelimenin tam anlamıyla, ne hakkında konuşuyorsunuz?, konu en son Mart ayındaydı, genel olarak Rusya Federasyonu vatandaşlarına kanmayın, bu ülkede size hiç kimse ve hiçbir şey resmileştirmeyeceksiniz
ATM'ler normal çalışmıyor para yatıramıyorum!
Bankanın kendisi çok organize değil! Bence bu şekilde büyüyüp gelişeceğiz! Umarım her şey en iyisi için olur!
Uluslararası bir transfer vardı, dolar cinsinden, bankaya para almaya geldim, ama bana sadece sumakta paranızı alabileceğinizi söylediler!
Randevuda sorularınıza cevap vermek konusunda mümkün olduğunca isteksiz olan iki kız daha! (((
Servis fena değil.Ama güvendiğim tek banka bu çünkü tamamen özel değil.Bu yıl uzun vadeli mevduatlarda yıllık faizler fena değil.Belki diğer bankalarda faiz daha yüksektir, ancak burada bir şekilde daha güvenilirdir
Kredi dışında bankacılık hizmetlerinde en iyi banka. Burada sadece iyi tanıdıkları veya iyi paraları olan biri için kredi alın, inanmıyorsanız, sadece iletişime geçin ve kibarca ve çapraz bir şekilde reddedileceksiniz.
Berbat banka .Personel, işlerinde bilgi ve beceri eksikliği olan her babanın veya annenin çocuğunun eğitimsiz insanlarının% 85'inde seçilmiştir.acıklı insanlar. Sınırlı ve kültürlü olmayan insanların bankası. Onları oraya kimin veya nasıl ittiğini bilmiyorum ama kanunsuzluk dolu.Kuyruklarda 3 saat oturmak zorundasınız.Hesaplardan para kayboluyor çok dikkatli olun ve faturaları düzenli olarak kontrol edin.Katkıda bulunanlar olmadan, genel olarak hiç kimseleri yoktur, ancak müşterilere karşı böylesine saygısız bir iletişim davranışı şaşırtıcıdır.
Çevrimiçi bankacılık düzenli olarak aptallaşıyor.Koşulları bulmak için her zaman bankayı ziyaret etmeniz ve sinirlerinizi sarsmanız gerekir.Destek hizmeti daha çok bir referans masasına benziyor, ancak aynı zamanda bankanın işleviyle ilgili tek bir noktayı çözmek mümkün değil. Olmadan-son sıra uzmandan uzmana geçmektir ve sonunda her önemsiz şey için bankaya gitmeniz gerekir.
Her zaman büyük bir kuyruk vardır ve çalışanlar, ziyaretçilere hizmet etmeleri gerekmiyormuş gibi müşterilerle iletişim kurarlar, aksine ziyaretçilerin onlara bir şeyleri borcu vardır
Berbat banka. Müşterilerle çalışmıyorlar, her zaman kendi işleriyle ilgilendikleri gibi.
İşte bu bankadaki hesabı açtığımız ay, pla için bir terminal alamayız.kartlar. Her şey yarın için söz veriyor.
Yarın başka bir bankaya geçiyoruz.
Gerektiğinde sık sık giderim. Çok insan var. Çalışanlar normal şekilde hizmet veriyor. Bankanın müşterileri halka açık yerlerde iletişim ve davranış kültüründen yoksundur.
Korkunç çalışanlar, sadece zaman geçirmek için gözleri yanmıyor. Kaba davranıyorlar, kendi işleriyle ilgileniyorlar müşterilerin umurunda değil Otur, çağlar boyunca sıranı bekle. Tavsiye etmiyorum
Parayı değiştiriyorduk.2 kasiyerleri o kadar yavaş ki, biz bile sessiz bir kızgınlık hissetmeye başladık, ama en şaşırtıcı olanı önümüzde bekliyordu!Tuvalette tanıdık tuvaletler yoktu!Fayans delikleri !Bunu uzun zamandır devlet yerinde-bankada görmedim!Sonsuza dek etkilendim!
Banka, diğer bankalar gibi, müşteri odaklılığı bakımından farklı değildir, sertleşebilir ve müşteriye karşı normal bir tutum beklememelisiniz. Destek ekibi kaba ve yetkin değil.