Bu organizasyona hiç gerek yok, orada nitelikleri testlerle kontrol ediyorlar, bu hiç doğru değil. İnsanlar geçici olarak üç aylığına işe alındıklarında ve bir kişi işini gösterirse, fırsatları ve bilgileri onları terk edip yükseltir ve daha da büyümesi için fırsatlar verir. Ve burada bazı anlaşılmaz testler sanki çocukların geleceği buna bağlıymış gibi, her şeyden önce öğretmenler artık tüm okullarda oturuyor ve her gün çocukların çalışmalarıyla değil, öğrencilere ve öğrencilere öğretilmesi gereken bilgilerle değil, sonsuz raporlarla meşgul. Siz ne düşünüyorsunuz? Çocuklar okulda büyürler ve bu nedenle, çocukların okulda çok fazla zamanı olduğu için, çalışamaz ve psikolojik olarak etkilenmeyen saçmalıklar olur. Onlara öğretilecek ve işgal edilecek bir yerde oturuyorlar ve onlara görevleri nasıl çözeceklerini açıklamadan, çocuklara bugün ne tür bir konunun geçtiğini açıklamadan bir görev soruyorlar. Basit bir görev veriyorlar ve sonra evde ebeveynleriyle bitirmelerini istiyorlar. Evde değil okulda öğretiyorlar. Size çocukları aptal yerine zeki olmaları için gönderiyoruz. Öğretmenlerin maaşlarını artırıyorsunuz onlara fırsat verin veya çocukların öğrenmesini denetleyin. Kötü öğrenci olmaz, kötü öğretmenler olur. Bu nedenle, her şey öğretmenlerin elinde olmasına rağmen çocuklar üçün üzerine çıkmıyorlar. Sizin için neyin üstesinden gelmeniz gerekirdi ve çocuklar akıllı olurlardı, o zaman okulu bitirdiğinde ve sonra blat'a göre üniversitelere girsinler diye değil, bunlardan hangisi?! Akıl yok, pratik yok, bilgi yok ve sonra görevlerini bilmeden işte oturuyorlar. Örneğin, doktorları alın, kaç olay meydana gelir ve bu, bir zamanlar vermeleri gereken bilgi eksikliğinden kaynaklanmaktadır.