Satın alma konusunda tazeleme kursları aldığım ilk sefer değil. Her şeyi anlaşılır bir şekilde açıklıyorlar. Her zaman telefonla arayabilir ve danışabilirsiniz, her zaman size söyleyip yardım edeceklerdir. Ayrıca uygun bir konum. Tek dezavantajı, insanların trafiğinin yüksek olduğu böyle bir bina için 2 asansördür, bu yeterli değildir.
Orijinalini göster · Русский
O
Odd_Error
9. seviye şehir uzmanı
31 Temmuz
İletişim kuramadım, onları geri aramak için bir istek bıraktım. Kız arar ve sadece "akreditasyonumuz var, ama ben yalnızım ve tüm müşteriler onu aptalca sorularıyla nasıl kandırdılar" tarzında bağırır, lütfen sesini kısın, ama o duymuyor, sızlanıyor ve daha fazla bağırıyor. Muhtemelen senden bu kadar memnun olmadığın için istifa etmem gerekiyor mu? Soru çözülmeden kaldı, sadece telefonu attım.
Müşterilerin bununla hiçbir ilgisi yok, çılgın bir yaratıksın.
Bazı artılar, eksiler yok. Her şey yerinde. Kesinlikle tavsiye ederim.
Orijinalini göster · Русский
З
Золотая Улитка
8. seviye şehir uzmanı
29 Nisan
Sadece kelime yok. Defalarca eds ve nitelik sertifikaları sipariş etmek zorunda kaldım, ancak bu organizasyonda sürekli olarak işçilerin gevşekliğiyle karşı karşıyayım. Aksi takdirde sözleşmeyi vermeyi unutacaklar, tekrar gelecekler, sonra anahtarı diğer vergilere sipariş etmeleri için gönderecekler, çünkü çok yüklüler, sertifikayı yüklemeyi unuttular, bekleyin. Bazı nedenlerden dolayı nceu'da böyle bir şeyle hiç karşılaşmadım. Ve burada her seferinde sebepsiz yere bir tür kabalık var (çok fazla çalmadılar, hatırlatmadılar, vb.). Üstelik bu sadece benim fikrim değil, pazarlama merkezinin bu kederleri hakkında sürekli meslektaşlarımdan şikayetler duyuyorum. Zorunlu önlem, yalnızca etp sertifikası nedeniyle onlara başvurmaktır.
Faturanın ödenmesine ilişkin bilgileri netleştirmek için bütün gün aradılar! Ertesi sabah anahtarı açmak için merkeze geldiğimde, bu telefonun bir çalışanın masasında nasıl çaldığını gördüm ve bir kez bile çıkarılmıyorlar!!! İnsanların sizi aradığı ve filme almadığınız gerçeğine dikkat çekti - tepki yok! Dehşet!!!!!! Ücretli hizmetin sağlanmasının kalitesi bu mu?
5 dakikalık bir işlem yapmak için orada 50 dakika geçirdiğimi de ekleyeceğim.
Kapılarda neden her ofise manyetik kilitlerin olduğunu anladım, aramadan girmeyeceksin, hatta bir şeyi açıklığa kavuşturmayacaksın - çünkü işin kalitesi insanlardan saklanman gereken türden!!!
İnsanlarla dolu koridorlar, 80 kişilik sıralar. Müşterileri kabul etmek arasındaki molalar en az 7-10 dakikadır - belki de insanlarla dolu koridorların nedeni budur.Hizmet için para yatırın ve yarım gün sırada bekleyin ... neden hizmetin ve çalışanların çalışmalarını değerlendirmenin bir yolu yok??? Bu da öyle bir düzensizlikten kaynaklanıyor ki, merkez çalışanları tarafından işin nasıl yapıldığıyla kimse ilgilenmiyor
Bazen bilgisayarlar dışında her şey içeriye sızmış olsa da sıra hızlı çalışıyor, anahtarlar düzenleniyor, bu bazen telefonla danışmaktan bahsedemezsiniz. Ancak piyasada rakip olmadığı için, dedikleri gibi açık artırma sahasının anahtarını alamayız, elimizde bir şey var. Özellikle park etme ile ilgili bir sorun var ve birisi Spor Sarayı'nın yakınında söylerse, tekerlekli sandalyede engelli bir kişinin izin verilen tek yere caddenin karşısına park ederek anahtarı alması gerektiğinde bir deney yapmanızı öneririm, ancak bizden nasıl bahsetmeyi seviyorlar - bu bizim sorunumuz değil, burada bize bir oda tahsis ettiler ... ama hizmeti genişletirdim
Orijinalini göster
4
Хома
4. seviye şehir uzmanı
20 Şubat 2023
Bir kuruluşta satın alma uzmanı olarak çalışıyorum. Genellikle kamu alım platformunun çalışmasıyla ilgili sorunlar ortaya çıkar. Çalışmak imkansız.. Her zaman bazı hatalar, her zaman bazı yenilikler, sitenin çalışmasındaki aksaklıklar. Ve teknik desteği aradığınızda, sizinle en eğitimsiz ve aptal insanmış gibi konuşuyorlar. Aynı zamanda, bu ilk defa olmuyor. Artık kaç çalışanla konuşmazsam konuşayım, sonsuza dek kötü, kötü niyetli, düşmanca kişilikler dehşete düşene kadar. Öyleyse bu teknik desteğin anlamı nedir??? Seni aptal yerine mi koyayım? Bu tutumun sadece bana değil, diğer kuruluşlardan çalışanlara da karşı olduğunu biliyorum. Satın alma için diğer sitelerle karşılaştırırsak, bu cennet ve yeryüzü. Lütfen «siktir git" yerine insanların hizmetine ve kaliteli cevaplara dikkat edin. Aynı çalışanlar kuruluşun imajını göstermeli ve yansıtmalıdır. Ve böylesine SÜREKLİ düşmanca bir tavırdan sonra, bu siteyle hiçbir şey yapmak istemiyorum.
Kötü bir kurum değil, başarılı olursanız bekleme süresi yirmi dakikayı artırmaz, ancak müşterilerin akınına girerseniz iki saat bile harcayabilirsiniz!
Genel olarak, yakından bakarsanız, oradaki ekip cana yakın ve doğrudur. Eksi kuyruklarda olmasına rağmen. Hatta sitelerde 2 yıl süreyle çalışmak için öznitelik anahtarları bile
Belarus Dışişleri Bakanlığı'na her zaman saygı duydum. Gerçek profesyoneller. Bakandan en basit çalışana kadar. Hızlı, hızlı bir şekilde hizmet verdiler, her yerde el dezenfektanları var. Çalışanlar yardımseverdir. Teşekkürler.