Geri çağırmayı anlamak için girdiler:
Çimkent'e transfer ile uçuyoruz, uçuşlar arasındaki süre 4 saat, hedef uzun bir uçuştan sonra yemek yemek ve ilgi çekici yerlere ulaşmak için zamanımız var.
Yer, yer, dış cephe ve bulunduğumuz ortak salonun iç içi açısından varıştan bu yana hoş karşılanmadı (içeride gördüğümüz üç salon vardı).
Kafeyi Navat adına göre seçtiler, yanlışlıkla bunun NAVAT restoran zincirinin kafesi olduğunu varsaydılar. Renkli oryantal tarzda bir kafe görmeyi umuyorduk, basit bir yemek odasına girdik!
Ülkenin en büyük metropollerinden birinde, güney tadı ve yemek kültüne sahip, yemek yemeye bu kadar kötü gittikleri için üzüldük!
Wi-fi yok, yabancıların misafirleri için bu her zaman bir sorundur! Ziyaret ederken kriterlerden biri olduğu için yerel konuklar için de harika olurdu!
Menü büyük görünüyor, ancak tüm yemekler lezzetli bir şekilde hazırlanmıyor, sadece tarife göre, nasıl oldu da oldu.
Uçuştan acıkan çocuklar, valizler ve yerel yemek kurumlarını incelemek için zaman eksikliği, araba eksikliği, kafeleri değiştirmediler, manzaraları ziyaret etmek için zaman bıraktılar.
Kurumun dileği, sadece bölgenin yerlileri ve konfor iddiası olmayan ziyaretçiler için değil, daha modern ve daha konforlu, ulusal bir kafe olmaktır! Cam kaplamaları masalardan çıkarın!