Banka çalışanlarına zayıf, tüberkülozlu bir üçlük veriyorum. Amirine gidip çalışmak isteyip istemediklerinden ya da nasıl çalışacaklarını bilmediklerinden şikayet edene kadar onların yetkinliklerini yargılamayı kabul etmiyorum. Bankanın kendisi normaldir.
ONLİNE REZERVASYON HATTI ÇALIŞMIYOR!!! Uygulamalar aracılığıyla kabul etmesine rağmen!! Uyanırsanız, asıl sıranın 1-2 saat süreceğini bilin!
Açıkçası, uzun kuyruklar çok sinir bozucu olabilir. Çoğu zaman, bu tür incelemeler bankanın itibarını etkileyebilir!
Bankada para alışverişi yaptım: hızlı servis, elektronik kuyruk. Banka binasının kendisi çok güzel: Sovyet imparatorluğunun ulusal unsurlara sahip mimari anıtı: süslemeler, detaylar, resimler.
Bu bankada ben onun kuruluşundan beri müşteriyim. Her zaman güvenilir, karlı, güvenle bu bankayı yıllarca tercih edecekler. Şu anda, onarımdan sonra bu bankada müşterileri için en iyi koşullar bulunmaktadır. Güvenilirlik, kolaylıklar ve düzen, asıl mesele budur.
Keyifli çalışanlar, bekleme odasının güzel dekorasyonu, plastik kartların hızlı dekorasyonu. Her pencere için yaklaşık 5-6 kişilik küçük bir kuyruk var.
Ben bankanın müşterisi değilim, sadece bir gün yabancı bir şirketle olan sözleşmeyi ödemek için hizmetlerini kullanmak zorunda kaldım. İç mekandan hızlı hizmete kadar her şeyi beğendim, ancak bir dezavantajı var: sadece bir döviz bürosu var ve döviz bozdurmak isteyen birçok insan var. Bu nedenle, bu özel prosedür için büyük bir kuyruk ve çok fazla zaman kaybı var.