İyi günler. 16 Kasım 2021'de bir çift Rieker erkek kışlık bot satın aldılar. Satıcı kız her şeyi anlattı, denediler, götürdüler. iki ay bile geçmiyor (üretici firma 90 gün garanti veriyor) kocanın bacağı ağrıyor, botların topuğunun kırıldığını fark ediyoruz, parayı değiştirme / iade etme umuduyla mağazaya götürüyoruz ve..... sessizlik. Çek yok, ancak mağazanın adının, kart numarasının tutarının ve tarihinin belirtildiği hesap kartlarından bir banka ekstresi var. Mali bir belge yoktur, ancak operatörün kasiyerinin defterini tutarken yapılan işlemin bir kaydı olmalıdır. Mutabakat yapılırken satın alma gerçeği belirlenecektir. Bir çift ayakkabı aldılar, telefonu bırakmadılar ve genel olarak durumun ihmal edilmesinden korkuyorum. Bu nedenle, elbette, düşük kaliteli malların iadesi durumunda satıcıların müşterilerle çalışmak üzere eğitilmesi gerekir.