İlk lanet olası topaklandı, ilk duyuruyu buldum, ınsta'da okudum.....özledim. Kolları sonra yaparlar, mandalların yarısını kırdılar ve klips, kendilerininkini koymazlar. Genel olarak birkaç yedek parça takmayı "unutmuş". Çıkarıldıktan sonra kayışlar doğru şekilde atılmadı, subwoofer'ı yerine koymadılar. Onlara 4 kez döndüm. Sonuç olarak, başka bir stüdyoya gittim ve biraz değiştirdiler. Ah, evet.......miktar hiç duymak istediğim miktar değil. Bir arkadaşım ona sürdü, tüm arabayı (crossover) çatılı bir miktar yaptılar, bir hafta sonra çatısız (panoramik) sürdüm, miktar daha fazlaydı. Bir arkadaşın hakkında hiç duymadığı bir eyleme düştüğünü söylediler.
İç mekanı değiştirmek için onlara döndüm ve bir süre üzerinde anlaşmaya başladık, sonuç olarak son tarih zamanın 7-8 katını aştı, her şey çok iyi yapılmadı, arabanın detayları kulp mandalları ve klipsler kırıldı, torpido şişti, koltuklar üzerinde anlaştığımız diğer malzemelerden yapılmadı, her şey çarpık ve müstehcen bir şekilde dikildi, kaputun kablosunu yırtıp aküyü kırdılar, ayrıca arabada yabancı boya lekeleri belirdi, silemedim ve bazı unsurları yeniden boyamam gerekti, ama onlar Biz olmadığımızı söylüyorlar, öyle oldu, arabayı boyahaneden onlara getirmiş olmama ve lekesiz olmasına rağmen, bu hizmeti kimseye tavsiye etmiyorum, bu şimdiye kadar tanıştığım en korkunç atölye. Sahibi Nikolai hiç araba kullanmıyor ve işçilerini kontrol etmiyor, ama her neyse yapıyorlar. Arabamı mahvettim ve insanlara 3000 Euro ödedim . Götürdüğümde her şeyi kontrol etmek için zamanı yoktu, oturdum ve gittim ve baktıktan sonra dehşete düştüm. Sonuçlara varın ,
Şu anda durum tamamen çözüldü.
Bu inceleme hiçbir şeye çağrılmaz, yalnızca bir müşterinin bireysel durumunu açıklar ve diğer müşterilerin de aynı şeyi yaptığını veya yapacağını söylemez.
Bu nedenle, 25 Kasım 2023'te Lada Vesta otomobilinin standart köşelerine dayanan yüksek frekanslı ses yayıcılar (bundan sonra tweeter olarak anılacaktır) için podyumların üretilmesini talep ederek Nickaro stüdyosunu (bundan sonra stüdyo olarak anılacaktır) aradım. Derektor Nikolai'nin şahsındaki otomobil stüdyosu bana bunun mümkün olduğunu, beklenen teslim süresinin yaklaşık bir hafta olduğunu ve normal köşeleri ve bunlara monte edilmiş Dego Power Line 2.5T Yükseltme tweeter'larını sökmeye gelmem gerektiğini söyledi. Köşeler ve tweeter'lar söküldü ve benim tarafımdan stüdyoda bırakıldı. Tweeter'ların görünüm açısından durumu, daha önce yapıştırıcı üzerine yapılan montajdan kaynaklanan yan yüzeylerdeki küçük çizikler dışında, yeni ürünlerin durumuna tamamen karşılık geldi. Stüdyo tarafından tweeter'ların durumu hakkında herhangi bir sözlü veya yazılı açıklama yapılmadı. Zaman geçtikten sonra, önceden belirlenen son teslim tarihlerini birkaç kat aşan Nikolai, siparişin hazır olduğunu bana bildirdi ve bir fotoğraf gönderdi. 11 Aralık 2023'te kurguya davet edildim. Belirlenen zamanda stüdyoya vardığımda kurulum çalışmalarının sonucunu okudum ve tweeter'lardaki simgelerin podyuma göre yanlış yönlendirildiğini belirttim. Daha önce, stüdyo çalışanı Alexander tarafından üretilen tweeter'ların yönünü deneme ve ayarlama sürecinde, tweeter'lardaki amblemlerin aşağı doğru yönlendirilmesi gerektiğini defalarca söyledim. Nikolai, tweeter'ların üzerindeki ağları düzgün bir şekilde çıkarmayı ve doğru yöne yerleştirmeyi teklif etti, ben de onay verdim. Bu yapıldıktan ve işlem yaklaşık 30 dakika sürdükten sonra, koruyucu ızgaraların biraz büküldüğünü ve çizildiğini gördüm, Nikolai'ye işaret ettim. Onları siyaha boyadı. Ayrıca, kurulum sürecinde, çalışanların çalışmayan bir havya veya başka bir şey nedeniyle 4 kabloyu lehimleyemedikleri ortaya çıktı. Sonuç olarak, bu iş kompleksi için 150 ödeme yaptım ve tweeter'lı podyumları aldım, ardından her şeyi garajımda 15 dakikada lehimledim.
Mart ayının başında, tweeter'ları raflara taşımaya ve ek orta kademe hoparlörler eklemeye karar verdim. Sökmeyi yaptım (bu arada, kesinlikle hiçbir çaba sarf etmeden - daha önce tweeter'ların düşmemesi şaşırtıcıydı) ve tweeter'ların çevrelerinin etrafında taşlandığını (bir daire vardı ama bir elips haline geldi), görünüşe göre bu olmadan onları podyumlara monte etmek mümkün olmadı. Ayrıca, tweeter'lardan birine giden tellerden gelen teller çok düşük kaliteli lehimlemeye dayanıyordu ve hepsi bir anda düştü. Tweeter'lardan birinin ızgarası, yapıştırmanın mümkün olmadığı ve sıcakta eriyen yapıştırıcının üzerine dikildiği için kenar boyunca güçlü bir şekilde bükülmüştü. Bu tweeter'ın kubbesinde iğne benzeri delikler şeklinde hasar mevcuttu. Ayrıca kubbelerde metal talaşlar vardı.
Sonuç olarak, görüşmelerden sonra Nikolai ile 550 ruble tazminat ödenmesi kararlaştırıldı.
Sonuç olarak izlenimler nelerdir:
1. Tazminat bana ödendi - bu bir artı, yani insanlar hatalarını nasıl kabul edeceğini ve cevaplayacağını biliyorlar. Asıl soru, bu hatalardan ders alıp almadıklarıdır. Kontrol etme arzum yok.
2. Zamanımı ve sinirlerimi kaybettim ama deneyim kazandım)
3. Belki de kendin yap hakkında haklı bir atasözü, ama o zamanlar bunu yapacak vaktim yoktu, ama bir sonuç almak istedim. Ve bunun için böyle bir planın stüdyolarına ihtiyaç var.
Radyoyu değiştirmek için bu organizasyona başvurdum, arabamda yapmak çok kolay değildi, ama çocuklar hemen benim için rahat müzik yapmanın bir yolunu buldular. Değerli isteğime göre seçeneği seçtik, arabamın birçok sorusuna danıştık. Bütün çocuklar kibar, girişken, arabaya karşı çok sorumlu davrandılar, araba bütçeden değil, bu yüzden akuratiklik en üst seviyedeydi. İşin sonunda çocuklar arabayı kuru temizlediler, süpürdüler, tozu temizlediler. Müdür çok kibarca her konuda her şeyi açıkladı, danıştım ve sevdiğim ana cümle - varlığımızdan iz bırakmadan bir araba alacaksınız! Genel olarak, çocuklar her şeyi en üst düzeyde yaptılar. Herkese tavsiye ederim !
İki arabada ses yalıtımı yaptılar ve hoparlörleri değiştirdiler. Her şeyi hızlı ve en önemlisi niteliksel olarak yaptılar. Çocuklar zanaatlarının ustalarıdır.Yetkin tavsiye ve hoş iletişim için Nikolai'nin şahsındaki yönetime özel teşekkür etmek istiyorum
Hızlı ve verimli bir şekilde yapmanız gerekiyorsa, kesinlikle buradasınız demektir.
Bu şirkete defalarca farklı arabalarla döndüm, akusstikleri kurdum, çocuklar arabanın ses yalıtımını yaptılar, erkeklerin vicdanlarına göre ne yaptıklarını söyleyeceğim ve işlerine karşı sorumlu bir şekilde ve ayrıca müşterilere saygılı davranacağım. Şirketin müdürü kibarca davrandı, işten sonra arabasını beklemek için tam rahatlık sağladı. Çocuklar kibar sosyaldir, her şeyi anlatacağım ve göstereceğim. Doğrudan şirkette profesyonellerin çalıştığını söyleyeceğim ve yönetim zirvede, herkese bu şirketle iletişime geçmelerini tavsiye ediyorum! Bu şirkette herhangi bir dezavantaj görmüyorum. Uygun fiyatlar, müşterilere karşı nazik tutum, işe karşı sorumlu tutum . Tavsiye ederim!
Merhaba, arabanın tamamen ses yalıtımı için stüdyoya döndüm, etkisi bombacıydı, arabadaki sessizlik tamamen doluydu, ardından çocuklar akustikle ilgili yardım istedi, bütçe yaptılar ve ses sadece ateşti, kalitesi zirvede. Müşterilere karşı iyi bir fiyat nazik tavır, tavsiye ederim!
İç mekanın iğrenç plastik montajı (daha sonra bir kısmını kendim yeniden bağladım), vites değiştirme çubuğunun bağlantılarını kırdılar, tavana kirli ellerle dokundular!!!! plastiklerde izler kaldı (görünüşe göre, etrafta dolaşırken alet kaymış ve çizikler kalmışsa, bir tür leke ortaya çıkmıştı (öyle olduğunu söylediler))))
Bagajdaki gürültü soyulmaya başladı
Evet ve hiç de daha sessiz olmadı!
Fotoğrafı göndereceğini söyledi ama henüz hatırlatmadı, hiçbir şey...zar zor yalvardı ve sonra herkes fotoğraf çekmedi!
Ses yalıtımı yaptım, çok fazla fark hissetmedim, biraz daha sessizleşti ama çok az oldu! Ovto'nun iç düzeneğine çok sert davrandılar, çok şey iğrenç bir şekilde monte edildi, sürücü kemeri geri dönmedi, arka kayışlar bagaj kapaklarının altında kaldı, koltuk katlama kablosu tutamağa hiç bağlı değildi! Her şeyi kendim çözdüm ve değiştirdim. Klipsler kırıldı, bazıları hiç görülmedi, kapının iç tarafındaki ezikleri ve metale çizikleri kırdım ve belki de henüz her şeyi fark etmedim! Manina 4 yaşında!!!! Sadece korkunç!!!
Niteliksel olarak yapmak istiyorsanız, kesinlikle burada değilsiniz. Kapıları diktim, hızlı ama vasat bir şekilde yaptılar.
1) Usta camı vidalamayı unuttu, sonunda onlara geri dönmek zorunda kaldım, özür dileme ipucu bile yoktu.
2) kapıyı çizdik. Genel olarak bu nasıl yapılabilirdi, bıçakla bıçakladığımı görebilirsiniz
3) Ses yalıtımı kapı kartının ötesine uzanır, siyah stp levha parçaları doğrudan görülebilir
4) Kapının içinde nasıl yapacaklarını görmek için süreçte birkaç fotoğraf çekmemi istedim - elbette hiçbir şey almadım))
Genel olarak, sağlam bir birimdir
Hizmetleri birkaç kez eski ve yeni bir arabada kullandım.
Her zaman tüm sorular olay yerinde veya ortaya çıktıkça bir süre sonra çözülebilir.
İş sırasında olmanıza ve sorularınıza müdahale etmenize izin verilir. Çay ve kahve ikram edecekler. Stüdyo kışın sıcaktır. Personel sempatik ve mizahi. Kurulum sırasında bir şey eksikse, hızlı bir şekilde getirilip teslim edilirler.
Hiçbir şey mükemmel olamaz, ama burayı seviyorum. Fotoğrafı çekmedim, her şey stüdyonun hesabında var.
Tavsiye ederim.
Tam Ses Yalıtımı yaptım. Her şeyi beğendim!Arabayı tanıyamıyoruz. Sessiz ve rahat . Müzik bile farklı şekillerde çalmaya başladı.Ustalara özel teşekkürler, her şeyi kendileri için yaptılar. Tavsiye ederim !)
Orada "neden buna ihtiyacınız var?" Diye soruyorlarsa, bir tuning stüdyosuna tuning stüdyosu denilemez.". Gerçekten, neden ayarlamaya ihtiyacım var.
Ses yalıtımı orta derecede yapıldı, kendim bitirmem gerekti (sanki gürültü yokmuş gibi kapı haritalarında rüzgar yürüyor; kendinden yapışkanlı malzeme soyuldu, ek boyutlandırma yok, ancak deneyim + bir sürü söve olmalı, iç mekanı monte etmek de dahil). Onaylandıktan sonra kaşıntı önleyici işlem yapılmaz. İç mekanı söktükten sonra her şey gıcırdıyor ve daha da fazlası. Sonuç olarak - böyle bir araba girişi yok.
Prosedürlerden sonra, araba sanki madenciler içinde çalışmış ve her şeyi böyle bırakmış gibi (tıbbi eldivenlerle çalıştıkları ve peçete kullandıkları kurumları biliyorum, yani insanca davranıyorlar), bu yüzden buradan hemen masrafları kendisine ait olmak üzere kuru temizlemeye gidiyorlar.
Bir sonuç var - ya deneyimsiz personel ya da kollardan sonra çalışmak.
Böyle bir işten sonra gerçekten tüm kabini tekrar söküp kendim yeniden inşa etmek istiyorum...
En sevdiğiniz arabanın içini mahvetmek ister misiniz? O zaman siz buraya gelin! İddiaya omuz silkecekler ve «ağlamaya» dökmeye çalışacaklar. Müşterinin arabasına karşı daha önce hiç bu kadar çirkin ve vandal bir tavırla karşılaşmamıştım.