Herkese iyi günler ve iyi bir ruh hali ! Bu şirketin izlenimleri yüksek seviyede kaldı. Hizmetin organizasyonu ve müşterilerine sunulması şirketin yönetimi tarafından çok niteliksel olarak kararlaştırılmıştır! İstanbul'dan Bulgaristan'a biletimi telefonla (Moskova'dan) merkez ofis rezervasyonuyla aldım +359 89 455 9552 Alan görevlisi ( Polina) bana mükemmel ve mega hızlı bir şekilde 15 dakika boyunca yardım etti, rezervasyon numarası hemen gönderildi, üstelik aslında otobüste ödeme yaptı, bu da aracılar aracılığıyla bilet satın almaktan farklı. Türkiye havaalanına vardıktan sonra kontrolü geçtikten sonra hemen şemaya göre indim ve Polina bana daha önce göndermişti, bunu anlamak zor değildi. Kesin olarak belirtilen yerde yolcular iletişim için ulaşım rehberi Milena Tel tarafından karşılandı. +359 87 933 0278 Onun için her şey çok iyi koordine edilmiş ve organize olmuş, Nişikle şirketinin hizmetlerini kullanan yolcuların Milena'yı ilk kez değil, aynı zamanda çok misafirperver ve misafirperver bir şekilde karşıladıkları açıktı. Trasport tam zamanında yola çıktı, Milena otobüste pasaportları topladı ve hemen yolculardan durakları belirledim Ravda'ya gidiyordum ve durak aynı yerde Lidl alışveriş merkezinin yakınındaydı Stella Nesebar sakince yürüdüğüm Ravda'nın merkezine 15-20 dakika sürdü Türkiye havaalanından son durağına giden yol Sunny Beach 6-7 saat sürüyor. Sürücüler ayrıca, yolcuların hoş konforunu etkileyen ulaşımı profesyonelce yönettiklerini de belirtmek isterim. Yolculukta duraklar yapılıyor ve günün saati izin veriyorsa (akşam oraya gidiyordum, sabah erkenden dönüyordum) sabahları 10 dolarlık bir fiyata lezzetli yemekler ve 15 dakika daha duraklı bir Türk kafesinde duruyorlardı. Herkese tavsiye ederim ve gerekirse Nishikli şirketinin hizmetlerini kendim kullanacağım. Milena'nın telefonlarını bir kez daha çoğaltıyorum +359 87 933 0278 . Alanlar +359 89 455 9552 . Bulgaristan'dan Türkiye'ye biletlerin yalnızca Sunny Beach'teki bir ofiste bulunabileceğini lütfen unutmayın. Ayrıca şirket yönetimine minnettarlığımı ifade ediyorum ve bu çalışanların mali karşılığını vermenizi rica ediyorum.
Çok uygun bir kampanya-taşıyıcı, Vatsap üzerinden önceden koltuk ayırttım. Otobüs rahat, programa göre geldi, yolculuk sırasında herhangi bir aksilik olmadı, mola zamanında ve dinlenmek için yeterli. Bulgaristan sınırını geçerken, uçuş görevlisi yolcuların dil engelini aşmalarına yardım etti, bagajlarında yardım sağlandı. Otobüsün kabindeki kurabiyeler ve su hoş bir sürpriz yaptı, fiyatı İstanbul'dan Burgaz'a 40 Euro'dur. Seyahatiniz için çok teşekkür ederim, bu taşıyıcıyı tavsiye ederim.
Şirketi bir kereden fazla kullandım, Sunny Beach - İstanbul - Havaalanı güzergahına giderken şikayet yok. Ancak Nishikli Sunny Beach ofisinde hizmet çok daha fazlasını istemeye değer. Hiç kimse biletler ve rezervasyonlarla ilgili bilgileri tamamen güvenilir bir şekilde vermez. İş yükü arttıkça koşullar "hareket halindeyken" değişir. Bilet rezervasyonu yapıldıktan sonra ödeme koşulları bir gün iki kez değişebilir, hiç kimse terk edilmiş bir telefonda değişiklikleri bildirmez. Bugün bununla karşılaştım, önce bana ödemenin 3-5 gün içinde olduğu söylendi, konuşma sürecinde 10 gün içinde rezervasyonumu ödemem gerektiği ortaya çıktı. Özellikle Nişanlı çalışanların sorunları çözmemeleri, yüksek tonlarda konuşmaları öfkeleniyor, eğer haklılığınızı savunmaya çalışıyorsanız yanlış. Çalışanlardan defalarca kabalık duydum. Nişanlı yetkililerin ziyaretçilerle bu kadar kaba konuşmalarına izin vererek buna dikkat etmemeleri üzücü.
Orijinalini göster · Русский
О
Олеся
7. seviye şehir uzmanı
12 Temmuz
İstanbul Havalimanı'ndan Pomoriye'ye doğrudan aktarmasız, çok uygun, otobüs konforlu seyahat ediyorduk. 2 çocukluyduk, yağmur yağmaya başladı, müdür Milena ıslanmamak için çocukları sınır kontrolünde ileri götürdü, bunun için çok teşekkür ederim. Ayrıca geziye yardım etti, sınırda her şeyi iyi organize etti. Gecikmeden ulaştık.
İstanbul Havalimanı'ndan Burgaz'a 04.07.2023 saat 16:00'da uçakla gidiyordum. Otobüs numarası B 7638 PT. Nişilli ajansına telefon numaramla iki kez aradım, ilk defa telefon numaramı ve e-posta adresimi Whatsapp'a yazmam istendi, ikinci kez soyadı sorulmadı, otobüste boş yer olduğunu ve rezervasyonum olacağını söylediler. Ben yalnız sürüyordum.Otobüse girdiğimde refakatçiye (para toplayan kadın) merhaba dedim ve otobüse bindim. Listeye göre beni kontrol etmedi, ama ben orada değildim, yolun ortasında beni kaydetti. Valizimi sürücünün eline teslim ettim ve onu tüm valizlerle ortak bölmeye yüklediğini gördüm. Bu otobüse binerek sınıra kadar seyahat ediyordum çünkü daha sonra başka bir transfer beni karşıladı. Sınırdan çıktığımda ve bagajımı açmamı istediğimde bavulumu bulamadım. Bir sonraki transferimin şoförü Bulgar, bir sonraki durakları olduğunda kadın şefin bavulumun orada olup olmadığını söylemeleri için aramasını istedi (aniden dikkatsizce baktık). Sonunda şoförüm bu otobüsü Pomorie'ye kadar takip etti, her seferinde otobüsle durup bagaj aradık. Pomorie'de yolculardan biri şoförün bavulunu başka bir bölmeye koyduğunu söyledi. Sürücü, konuşmanın ne olduğunu anlamıyormuş gibi yapıyor ve ancak kadın kapının solundaki yeri gösterdiğinde, sürücü panjurları kaldırdı ve orada, en karanlık köşede bavulum yatıyordu!! Otobüs şoförü her seferinde onunla durduğumuzu gördü, panik içinde bavulu aradık ama buna tepki göstermedi. Valizimi bulduğumda şoför onu oraya koymadığını ve otobüsteki bu yeri hiç bilmediğini söyledi. O anda yakınlarda hiçbir yerde eşlik eden bir kadın görmedim, görünüşe göre şoförle işbirliği içindeydi ve kaçtı. Pomorius'a kadar seyahat etmeseydik, valizimi asla bulamazdık ve bizi geri aramazdık. Paramızı benzine harcadık, ki bu kimsenin bize geri vermesi pek olası değil.