Saha müfettişleri hızlı çalışıyor ve iletişimde hoş.
Bariz durumlarda bile ödemeyi alamayacağınız üzücü. Sadece bir buçuk saat yatmak için nakit ödemeye başvurmak için ve Almatı'nın 2 milyonunun tamamı için kabul sadece bu bölümde yapılıyor. Ödeme kararı posta yoluyla gönderilir ve olumsuz bir karar gelir)
Yüksek düzeyde profesyonellik hissetmedim, çalışanlar kendilerini tanıtmıyor, belki de mecbur değiller, kendimi tanımak uygun değil. Çok sayıda resmi araç olduğu için belgeleri teslim etmeye gelmem nadir değildir.
Çalışanların iş akışındaki bilgi farklılık gösterir, birbirlerinden tekrar sorarlar, gerekli belgelerin adını ve listesini netleştirirler, bu numunenin sözleşmenin ekinde belirtilmemesine ve daha önce sunulmamasına rağmen Ödeme Gereksinimleri için şablonlarını sunarlar.
Kiracıdan Devlet Dilinde hazırlanan ve imzalanan versiyonu ödeme için kabul etmediler, benim azimimden dolayı gelen numarayı koyarak Yönetimin değerlendirmesine kabul ettiler ve bu durumda ödemelerin olmayacağını açıkladılar, mektubun anlamını anlamak istemiyorlar, anlamı değişmese de Kiracıdan hazırlanan mektubu yeniden belirtip yeniden imzalamalarını istiyorlar.
İş gününün sonunda, belgeleri 5 (beş) dakika içinde kabul etmek için zamanları olmayacaklarına dair sözlerle, isteksizce ve büyük bir memnuniyetsizlikle kabul edilirler.
Birincil belgelerin aktarılması için daha önce bir kereden fazla geldim, belgelerin aktarılması çok hızlı olmadığı için kuyrukta boşta kalmam gerekiyordu.
İyi bir şirket, iletişimde hoş uzmanlar, kahve, çay, genel olarak hizmet için bahane veriyorlar. Hasarın onarım için yeterli olmadığını düşünüyorlar, bu nedenle 3 yıldız