Soğuk mevsimde elektrik kesintileri ile bölünmeye başladılar. Telefonla aramak ve neler olup bittiğini öğrenmek gerçekçi değildir, çünkü telefonları almazlar, genel olarak resmi web sitesinde bu tür bilgileri sağlamazlar (bu benim için ana sayfada olması gereken neredeyse en gerekli bilgi gibi olsa da), vk grubunda gerçek ışık kesintisi programa uymuyor. Bugün elektrik yaklaşık bir hafta içinde 3. kez kesiliyor ve insanların hem işe hem de okula gitmeleri gerekiyor. Birisi doğrudan evden bir bilgisayarda uzaktan çalışıyor, birinin üzerinde buz borsch ve çığlık atan yavruları olan bir elektrikli ocağı var, ancak ısıtıcıyı takmanız çok zor çünkü sadece soğuk. Hizmet sağlayıcının müşterileriyle bu kadar kötü iletişim kurması çok üzücü ve geriye kalan tek şey, mümkün olan her yerde olumsuz yorumları karalamak ya da giyinip şirketin ofisine şahsen köpek gezdirmek. Daha fazla açıklık, yardım etmeye istekli olma ve en azından hizmet sağlayıcıyla iletişim kurma fırsatı görmek isterim, yine de bu elektriği satın alıyoruz ve bunun planlı bir kesinti, arıza veya başka bir şey olduğunda (özellikle pencerenin dışında kar ve donma sıcaklıkları olduğunda) farkında olmalıyız.
Kabus gibi bir organizasyon. Bir kez daha ışığın sönmesinin nedeni belli değil. -20 sokakta, ancak geceleri ısıtıcıları bile açamıyoruz çünkü tüm mahallenin enerjisini aniden kestik. Neden para ödüyoruz belli değil😡 Neden KIŞIN bizi bu kadar sık kapatmaya başlıyorsunuz? Ve bunun bir saat iki değil, çok daha uzun sürdüğü konusunda zaten sessizim. Artık güç yok
Отключают электроэнергию без предупреждения. Сегодня 4.августа 2024г. Отключили дом по адресу: 8й микрорайон 31а вначале 7 часа вечера. Телефон диспетчера не работает!