С переездом долго искала стоматолога ,но это стоматология самая лучшая за мои 34 года.хожу вместе с дочкой!все чисто аккуратно,не думала никогда,что можно спать у стоматолога на приеме.выдернула зуб и даже не почувствовала.рекомендую стоматологию 1000000%
Была в клинике на чистке и на лечении кариеса. Очень понравилось отношение врачей, администрации. Особая благодарность гигиенисту Софье Валерьевне и Алине Андреевне. Замечательные врачи, буду рекомендовать всему и каждому!
И да, в клинике очень понравились рыбы в аквариуме😊👍
Çocuğu ortodontist Valevskaya I.A. ile tedavi etmeye başladık, fiyatların ne yapacağını ayrıntılı olarak anlatan bir tedavi planı hazırladık: kalıbın çıkarılması, Marko Ross'un aparatının imalatı, planlı istişareler, aparatın çıkarılması. Başka bir şey yok. Anladığım kadarıyla ortodontik tedavi, doktor "Her şeyi yaptık, hoşçakal" dediğinde sona erer ve hasta klinikte bir daha görünmez. Verilen plana bakarsak, Marco Ross'un cihazını çıkardıktan sonra her şeyin sona ereceğini düşündüm. Ve önemli bir nokta - bu tür bir tedavi, tavsiye aldığımız diğer iki klinikten çok daha ucuzdu. Marco Ross'un "Yeni Yüzyılda" aparatı, diğer kliniklerde 38-40.000'e karşılık sadece 25.000'e mal oldu. Ama şimdi köpeğin nereye gömüldüğünü biliyorum. Cihazı çıkarmak için son randevumuza kaydolduğumuzda tedavinin bitip bitmediğini sordum, doktor sonucu pekiştirmek için ağız koruyucuyu daha da kızdırmamız gerektiğini söyledi. Tedavi açısından hatırlatırım, bunun hakkında hiçbir kelime yoktu, ama ağız koruyucunun ortodontik tedavinin bir parçası olmaktan başka bir şey olmadığına inanıyorum, çünkü bize "İster misin / istemiyor musun?", kapa'nın tedavi planının ayrılmaz bir parçası olduğu gerçeğiyle karşı karşıya kaldık. O zaman neden listede yoktu? İşte bu yüzden! Ağız koruyucusu, çocuğun çenesi ve dişleri için sipariş üzerine yapılmamış, hazır bir silikon parçasıdır, ancak hemen raftan çıkardığımız ve elimize verdiğimiz bitmiş maldır. Ağzın kenarları kesildi, çünkü ağzına sığmadı, bir çocuğa koydular ve kasaya gönderdiler, burada kesinlikle sakin bir görünümle maliyetinin 17.500 (on yedi buçuk bin) ruble olduğunu söylediler!! İlk olarak, bu miktarlar hakkında uyarılmalıdır! Yoksa klinik yönetimi her hastanın cebinde bu kadar küçük bir şey olduğunu mu düşünüyor? Övgüye değer, hiçbir şey söyleyemezsin. Ben ödedim. Ama aldatma hissi (en hafif tabirle!) duruyordu. Marko Ross'un aktivasyon sistemine sahip bireysel aparatı için 25.000, bitmiş silikon parçası için 17.5 mi verdik?! Şüpheler çok uzun süre acı çekti, sonunda bu kapların tedarikçisinin St. Petersburg'da (üretici - Finlandiya) stokta bulundukları bir site buldum ve güvenle Moskova kentine gelip bir mağazada olduğu gibi satın alabilirsiniz ve kapımızın fiyatı DİKKAT! 7.300 ruble! Zavallı kliniğin para kazanmak istediğini anlıyorum, vicdan izin veriyorsa (dişhekimleri için toptan satış fiyatlarının bireysel alıcıdan açıkça daha düşük olduğundan bahsetmiyorum bile)% 10 veya% 20'lik bir marj yapabilirsiniz, ancak fiyatı 7.300 olduğunda mutsuz hazır ağız koruyucuyu 17.500'e satabilirsiniz?? Bundan sadece şaşırdığımızı söylemek, hiçbir şey söylememek! Sanki sadece çöplere batırılmış gibiydik. Hayatımda bir müşteri olarak bana karşı böyle bir tutum vakası olup olmadığını bile hatırlamıyorum! Bu ağız koruyucuyu atmak istiyorum! Her ne kadar klinik liderliğinde aptallığımızın ve vicdan eksikliğimizin bir anıtı olarak duvara çivilememiz daha iyi olsa da. Ve bu ürünün silikondan, oh, yani altın ve elmaslardan ne kadara mal olacağı konusunda hiç kekelemeyen doktor da öyle! Ve kasıtlı olarak onu ilk tedavi planına dahil etmedi. Bu kasıtlı olarak - eminim ki, kliniğin sonuna kadar kilidini açacak olsa da, durumun böyle olmadığından ve ağız koruyucusu tıbbi ortodontik planın bir parçası değil, bir hatıra hediyesidir. Ben de bu kliniği ve Valevskaya'yı ortodontist olarak tavsiye ettim. Şimdi kategorik olarak kimseye tavsiye etmiyorum ve artık oraya gitmek istemiyorum, ama bir yıl daha gerek! - Doktora göre yine orada başka hangi sürprizlerin olacağı bilinmiyor!
Not: İncelemeyi tamamlıyorum. Kliniğin yöneticisi benimle temasa geçti, tanıştık ve kapa maliyetinin% 50'sini bize iade ettik. Değerlendirmeyi 3 * olarak değiştiriyorum - çok garip fiyatlandırma ve tüm bilgilerin sağlanmaması, bence kabul edilemez. Bununla birlikte, tedavinin kendisi ve sonuçları hakkında hiçbir sorumuz olmaması önemlidir - çocukta ısırıkta bir iyileşme açıkça görülebilir, geldiğimiz asıl sorunu çözdük: tüm dişler doğru pozisyonu aldı, daha önce yeri olmayanlar çıktı, vb. ağızlığı takmaya devam ediyoruz, doktor eylem mekanizmasını ve giymenin önemini ayrıntılı olarak anlattı (bununla ilgili zaten şüphelerim olmasına rağmen). Tedavi için bu kliniğe ve bu uzmana gitmeye karar verirseniz, gidin, neden geldiğinizi alacaksınız. Tedavinin tüm aşamalarını ve aşamalarını iyice sorun ve her biri için bir maliyet yazmanızı isteyin.