Arama
Rotalar
Yandex Maps
•
Pendik
•
Lise
Nurettin Topçu Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi
Değerlendirme
3,9
3 puan
Yazeka
Devamını oku
Nurettin Topçu Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi, İstanbul Pendik'te yer almakta olup, ahlak felsefesi ve milli-manevi değerler üzerine odaklanmış bir eğitim sunmaktadır. Okul, öğrencilerin akademik başarılarının yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere katılımını da teşvik etmektedir. Ayrıca, öğrenci koçluğu projesi gibi yenilikçi uygulamalarla dikkat çekmektedir. Kullanıcı yorumlarına göre, okul başarılı bir eğitim ortamı sunmakta ve öğrenciler arasında olumlu bir atmosfer yaratmaktadır. Ancak, bazı kullanıcılar okulun daha fazla tanıtım ve bilgilendirme yapabileceğini belirtmiştir.
Çalışma saatleri belirtilmedi
+90 216 397 91 98
Telefonu göster
İstanbul, Pendik, Kavakpınar Mah., Çiğdemli Cad., 46
Rota
Fotoğraf veya video ekle
1 daha
Genel bakış
Fotoğraf
6
Yorumlar
Özellikler
Adres
İstanbul, Pendik, Kavakpınar Mah., Çiğdemli Cad., 46
Rota
İletişim bilgileri
+90 216 397 91 98
Telefonu göster
nurettintopcukaihl.meb.k12.tr
Mesai saatleri
Çalışma saatleri belirtilmedi
Ekle
Hatayı düzelt
Nasıl gidilir
Tersane
3 km
2
Tersane
Güzelyalı
Fevzi Çakmak – Hastane
Abdi İpekçi Caddesi
470 m
3
Abdi İpekçi Caddesi
Aytaşı Sokak
Hızır Sokak
Hilal Sokak
Park yerlerini göster
Özellikler
Lise
İmam hatip eğitim kurumları
Eğitim Merkezleri
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?
Yakındaki benzer yerler
Gülizar Zeki Obdan Anadolu Lisesi
Lise
Değerlendirme
4,1
Alparslan Anadolu Lisesi
Lise
Değerlendirme
4,2
80. Yıl Nuh Çimento Anadolu Lisesi
Lise
Değerlendirme
3,8
Pendik İTO Şehit Ahmet Aslanhan Anadolu İmam Hatip Lisesi
Lise
Değerlendirme
4,1
Kavakpınar Anadolu İHL
Lise
Puan yok
Ömer Öztop Kız Anadolu İHL
Lise
Puan yok
Tarık Buğra Anadolu Lisesi
Lise
Değerlendirme
4,2
Lütfi Doğan Kız Anadolu İHL
Lise
Değerlendirme
3,1
Ahmet Yesevi Kız Anadolu İHL
Lise
Değerlendirme
3,3
Mehmed Zahid Kotku Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi
Lise
Değerlendirme
3,2
Değerlendirme
3
,
9
3 puan
Burayı değerlendirin