Sabrımın sonu, sabah 11'de bir otel çalışanının ısrarla oda kapısını çalmaya başladığı, dinlenmeye geldiğimiz ve sabah 11'de kalkmayı planlamadığımız durumdu. Yandaki odaya taşınmamız gerektiğini bildirmek için yanımıza geldi, çünkü bizimkini ayırttılar. Peki biz neden rezervasyon yapmadık? Rezervasyonumuz vardı ve kalışımızın 4 gününü bir kerede ödedik, bizi uyarmadılar. Reddettik ve kalan 2 gün önce para istedik, bundan sonra hemen odamızda kalmamıza izin verildi. Buna katılmadık, izlenim bozuldu ve bu hoşgörü onu düzeltmedi. Kadın yöneticiyi veya sahibini aradı, parayı iade etme isteğimize genç adamıma "peki, sen Kırgızsın, anlamalısın" kategorisinden bir şey yanıtladı. Ben Kırgız değilim ve Kırgız gibi ödeme yapmadım ve param için iyi bir hizmet olmasa da en azından huzur, iyi bir tutum ve düzgün çalışan bir ruh almak istiyorum. Burada durmanızı tavsiye etmiyorum, biraz daha fazla para harcamak daha iyi, ama rahat yaşamak daha iyi.