Sınıf arkadaşlarında, 1-6 matematik öğretmeni Natalya Olegovna L., kendisini karmaşık çocuklarla çalışma konusunda yanlış bir şekilde uzman olarak konumlandırıyor. Aslında, sık sık sesini yükseltir. Neredeyse ikinci sınıftan itibaren, ZPR'Lİ bir çocuğa formüller aracılığıyla temel sorunlara bir çözüm vermeye çalışarak başladım.Yine de yarım yıldır uğraştık. Sonunda, ıq 110 ile benim için çözülmesi zor olan karmaşık mekansal problemlere arka arkaya birkaç ders vermesi gerçeğiyle sona erdi. Çocuğun işe yaramadığı için sinirleniyor. Bana ve çocuğa bağırdım ve sosyal ağda beni engelleyerek egzersiz yapmayı reddettim. Çocuğumda istediği gibi motivasyon yaratabilseydim, neden dar bir uzman arayayım ki, kızımla kendim ilgilenirdim. Neyse ki, 9. sınıfa kadar cebir ve geometride 5'im var