Isıtma pillerinden biri ısınmayı durdurdu. Elektronik evin uygulaması aracılığıyla bu arızanın düzeltilmesi için bir başvuru bıraktım. Vardı önerilen Uzmanın gelişinin zamanlamasını seçmek için boşluklar. Buna göre uygun bir zaman seçtim. Ne belirlenen zamanda ne de o günün ilerleyen saatlerinde kimse bana gelmedi.
Ertesi sabah, başvuruyu aynı zamanda benim için uygun zamanı belirterek tekrar bıraktım. Bundan sonra UDS 986'nın sevk memuru benimle temasa geçti ve kaba bir şekilde bana "onları başvurularla attığımı", "Ben yalnız değilim“, "şu anda sokakta -30 değil ve bekleyebilirsiniz", "herhangi bir sorunum varsa, bunlar benim sorunlarım, onun değil", "tesisatçı uygun olduğunda gelecek, önerilen seçeneklerden seçtiğim zamanda değil" dedi. Kaba davrandım, hamila, kelimelerin eklenmesine izin vermedim.
Vatandaşlarla iletişim kurarken bunun norm olup olmadığını bilmiyorum.... Bence hayır
Rezalet! Sadece haftada sadece 2 gün çalışmakla kalmıyor, bu mutlak bir rezalet ve Moskova'nın hiçbir yerinde veya hiçbir yerinde böyle bir şey yok, bu yüzden teknik nedenlerle duyuru 23 Aralık Pazartesi günü kapatıldı. Bir haftadır sol banka sakinleri, sayaçların doğrulanması ve değiştirilmesi üzerine belgeleri teslim edemiyor.
Приветствую всех пострадавших от данной компании( все отзывы прочитала, добавлю свой. У меня за однушку снимают 19 в месяц, считают за четырех, а один человек выпал из прописки год назад. Отвечают: ваши проблемы" на все. Предлагаю собраться, если это возможно, мы точно не выберется, если они сели на наши шеи