İşin tüm nüanslarını ve karmaşıklığını dikkate alarak zamanlama zincirini değiştirip değiştiremeyeceğimi öğrenmek için uğradım. Cevap olumluydu, fiyatı bana uygundu, ancak bir ay kadar beklemeleri istendi, çünkü motorcu tatilde. Bu beni çok memnun etti, çünkü orada çalışan uzmanlar olmasını umuyordum, ayrıca yapılan çalışmaların bir garantisini veriyorlar. Bir ay geçti (bu süre zarfında bir şekilde gerekli yedek parça setini satın aldım). Yedek parça listesini ve işi tartışmak için geliyorum. Benim düşünceme göre ondan ne istediğimi ve hangi yedek parçaları kontrol etmemi istediğimi hiç anlamayan yedek parça satın alma müdürüne gönderildim. Bunun tamirciye gittiğini söyledi. Ona gittim, el kitabına göre işin 14 saat sürdüğüne baktı ve burada bana şöyle diyor: "Çok zor işler diyorlar ve şaftları sabitleyecek cihazları yok ve bana yardım edemeyeceklerini söylüyorlar." Sonuç olarak, akıllı için bir aylık beklentilerim. Zincirimin durumunun hala tatmin edici olması iyi ve başka bir servis istasyonu bulmak için zaman var.
Karar: Konunun özünü anlamayan ve yanlış sözler veren beceriksiz uzmanlar çalışıyor.
Jili servisi yapılmadan önce bile binek otomobili tamir edip ayarladılar. Çocuklar büyüyor, aferin beyler. Onarım ve lastik montajı için güvenilir bir yer. Ayrıca boncuklara da hizmet ettim. İşlerinde kalifiye uzmanlar. 10 yıldız !
Servis istasyonuna gitmek istedim ama iki kez ve Servis Merkezinden bile arayamadım.Bu merkez nedir, birisi telefona yaklaşamaz, orada ne tür bir hizmet hayal etmekten korkuyorum.Burası Mozyr'de.
1. Bunu yapmadan önce yöneticiye katılmak istediğimi belirttim - itiraz edilmedi. Kutuya girdiğimizde yönetici, yeni kurallara göre müşterinin arabanın yakınında bulunmasının yasak olduğunu söyledi (öncekilerde eğitmeni geçtikten sonra arabanın yanında bulundum), sadece girişin yakınında bulunabilirsiniz. Bu gerçek nedeniyle, sarf malzemelerinin değiştirilmesini kontrol etmek mümkün değildir. Müşteri para ödediği için, bunun nasıl yapıldığını ve usta tarafından neyin yapıldığını görme hakkına sahiptir.
2. Ustanın kaba tavrı - yağ filtresini sökmeden motor yağını boşalttıktan sonra neden tapayı döndürdüğü sorusuna cevap geldi - sevmiyorum, kıyafetlerini değiştir ve kendin yap.
02/16/24 Garanti kapsamında geldim. Radyodaki ses kayboldu. Teşhisi uzun süre yaptılar (yaklaşık 4 saat). Değiştirilecek radyo kasetinin kararı, teslimatı bekleyeceğiz (yöneticiye göre iki haftadan üç aya kadar). İki gün sonra geri aradılar. Her şeyi incelemedikleri için tekrar gelmeleri istendi. Ben geldim. Muayene yaklaşık bir saat sürdü. Aceleyle arabayı aldım. Daha sonra panelin (torpidoların) niteliksel olarak monte edilmemiş parçalarını buldum. Ama buna odaklanmadım, her şeyi kendim düzelttim (klipleri yaşadım). Nisan ayı başlarında aradılar (radyo geldi). Kurulum zamanı konusunda önceden anlaşmıştık. Ben geldim. Bir radyo alıcısı (iki saat) ve yaklaşık bir saat daha evrak işi kurdular. Her iki durumda da kabul ve iletim eylemi yapılmadı. Hemen torpido parçalarının niteliksel olarak yapılmamış sökülmesini ve takılmasını hemen buldum (sökülürken panelin yumuşak kısmında bir delik açtılar). Yöneticinin cevabı şaşırtıcıydı. "Oraya tırmanmadık. Yeni bir araba satın aldığınızda fark etmediğiniz sizsiniz." Arabayı 12/6/23 tarihinde satın aldım. Dört aydır seyahat ettiniz ve görmediniz mi?
Bu hizmeti kimseye tavsiye etmiyorum. Garanti ve servis için Gomel'e gitmek daha iyidir.
Not: Araba: BelGee X50.
Servis mükemmel. İşin kalitesi başarısız olmadı. Personel, en azından resepsiyondaki kız çok yardımseverdir....teklif etti ve sonra kahve yaptı. Bekleme süreleri kolaydır.
Eksilere göre bu bir kayıttır. Eğer kırıldıysanız...Orada kimse hareket etmeyecek, çünkü bir kayıt var ve her şey kesinlikle kayda göre...ve bu iğrenç....Evet, sadece servisin olduğunda bu harika....ama eğer bir araba yapman gerekiyorsa ve beklemeye hazırsan (aniden kayıttan bir kişi gelmezse), kimse senin için buluşmaya gitmeyecek....kayıt olun diyecekler. Sanırım mesele rehberlikle ilgili....Personeline güvenmeyen ve bu nedenle katı kayıtlar tutan....genel olarak, bu hoş olmayan bir tortu olmaya devam ediyor....Kasanın arkasındaki kızın samimiyeti biraz sakinleştirici olsa da...Her zaman kadrolar her şeye karar verir....keşke o olmasaydı...O zaman güvenle iki bahse girebilirsiniz....
Şimdiye kadar her şey yeni ve temiz, hoş. Gelecekte ne olacağını göreceğiz.
Bana gelince, bu kurumun bekleme alanında arabanla kutuda olanların video yayınının olmaması eksi. Ve bu, parasını ödediğin her şeyi izlerken keyifli bir an.
Geely arabaları için gerekli yedek parçaların stoklarında olmaması, aracın hizmette olduğu zamanlarda gerekli yedek parçaların hızlı bir şekilde teslim edilmesinin uygun şekilde organize edilmemesi
Sadece lavabodaydım. Kızlar harikalar yaratır. Az para karşılığında, araba önemli ölçüde gençleştikten sonra kutudan çıktı. Her şey parlıyordu ve parlıyordu. işle ilgili şikayet yok mu? Bekleme odası çok havalı. TV, su, kahve ve konforlu kanepeler. Çocuklar için özel bir masa. Beklenti uçup gitti. Etrafta sadece nezaket ve gülümsemeler var
Hoşuma gitti.
Aracın durumunun teşhisinin sahibinin katılımı olmadan yapılması uygun değildi.
Sonuç olarak, asıl soruya cevap gelmedi mi???
Bu nedenle 4 yıldız.
Burada uygun banklar, oturabilir, gökyüzüne haykırabilirsiniz. Neredeyse kızla ayrılacağım zaman orada oturuyorduk, yağmur yağıyordu ve barıştık.
Sevişin, savaşla değil❤️
Gilly'nin arabaları da havalı
Tampondaki çizikleri boyadılar -renk arabanın geri kalanından farklı olacak, ikinci kez- aynısı artı tamponu kanatlara sabitlemediler, asıldılar. Tamamen saçmalık, hizmet değil.merkez.
Arabayı yıkadım, iyi bir miktar para ödedim, iyi bir yıkama istedim .....ancak kabinde arka koltukta kum kaldı ve kuruduğunda arabada lekeler kaldı (((((
Kibar personel. Yüksek kaliteli onarımlar. Tespit edilen tüm arızaları bildirirler. Uygun çalışma süresi. Hizmetlerin fiyatları makul. Kaliteli araba yıkama. Tavsiye ederim.
Profesyonellik ve hizmet sadece daha iyisi için değişiyor. Sadece Jili'ye değil, ticari araçlara da hizmet veriyorlar ve hatta yaşlı bir Alman'ı bile ele geçirdiler)
05.09.2022'de Geely servis merkezinde TO-2 servisindeydim.
Teslim alma eylemi olmadan arabayı aldılar, servis çalışanları direksiyon simidi ve sandalye için kılıf kullanmadılar.
Aramadan sonra arabayı almaya geldim, o zaten sokaktaydı. Yapılan işin bedelini kayıt memuruna ödedim ama kimse bana arabayı göstermedi veya teslim etmedi. Arabada değiştirilen otomobil parçaları yoktu. Yapılan çalışma eylemini okuduktan sonra, TO-2'deki işin kısmen yapıldığını anladım (fren hidroliği ve kabin filtresi değiştirilmedi). Geri döndüm ve bana değiştirilen yedek parçaları sağlamamı ve neden tam olarak tamamlanmadığını açıklamamı istedim. Arabamla çalışan usta artık yerinde değildi. Uzun zamandır yedek parça aradılar ama asla bulamadılar. Atıldıklarını söylediler. Gerçekten bir ikame olup olmadığına dair şüpheler var. Ancak bunların tam olarak tamamlanmadığı gerçeğiyle ilgili olarak bana bunların mevcut olmadığı söylendi ve bu fren hidroliğini ve filtreyi bir yıl daha sürebilirim.
Ayrıntılar gelir gelmez arayacaklarına söz verdiler. Kimse kesin tarihler söylemedi. Ve değiştirilen yedek parçalar hakkında ertesi gün arayacaklarına söz verdiler.
15.09.2022'de Mozyr'deki Geely servis merkezindeki bir çalışan beni aradı ve arabamın servisine ilişkin bir değerlendirme yapmamı istedi. Tüm kızgınlıklarımı dile getirdim, ardından 16.09.2022'de çözeceğine ve cevap vereceğine söz verdi. Ama yine sessizlik.
Arabamı tamamen hacimce kiralamak ve bakımı için endişelenmemek çok isterim.
Bu durumda nereye gitmem gerektiğine dair bir açıklama yapmanızı rica ediyorum.
Sıcak takipte inceleme: Bugün Jili Atlas geçti, mükemmel hizmet verildi, işi belirlenen zamanda yaptılar, gecikme olmadı, arabanın kabulünde çok tecrübeli ve yardımsever bir genç adam, kendim de dahil olmak üzere gergin müşterilere rağmen, ustalar yardım etmeye, önermeye çalışıyorlar, yıkanan arabayı iade ettiler (Minsk'te görevlilerin ek ücretleri var). Güzel bir bonus, sonuçtaki ödeme daha önce beyan edilenden 100 ruble daha düşüktü! Çok memnunum, herkese tavsiye ederim! Böyle bir hizmet uğruna Minsk'ten bile gelebilirsiniz.
Bu servis istasyonuna tekerleği kırılmış olarak geldim. Sırrı çıkaramadılar. Yarım saat boyunca her aleti aceleyle ileri geri almaya gittim. Birini almadım, diğerini. Ve tüm bunlar gerçek bir çöküşe dönüşüyor. Yöneticinin bana söylediği gibi: havasında değil.... Ne? ne?!?!? Ruh halleri mi??!!!! Ciddi misiniz??!!!!! Sonunda sırrı çıkaramadım. Delmeniz gerektiğini söyledi, sanki orada bir cıvata veya saplama var gibi. Alaşım jantları ve bunların yapılandırılmamasını riske atmadım. Başka bir servise gittim. 5 yaşındakiler (!!!!!) 4 dakika boyunca sırları çıkardık. Onlarla her şeyin yolunda olduğunu, hiçbir şeyin yalanlanmadığını söylediler. Lastikleri başka bir hizmette değiştirdim (sırların çıkarıldığı yerde değil). Ve oradaki adamlar cıvatalarda her şeyin yolunda olduğunu söylediler. Bu hizmeti hiç tavsiye etmiyorum. Kurulmamaları, hizmet kaliteleri ve profesyonellikleri
Onlarla yakınsama yaptım, direksiyon kolunu bir taraftan sökemediler. Sonuç olarak, yakınsama yapıldı, ancak direksiyon simidi çarpık, bu da yön dengesine sahip bir araba için kritik. Başka bir hizmette, bu görevle herhangi bir sorun yaşamadan başa çıktık.
Jili Atlas'ta iki şey yaptım. Daha önce aradım ve neye benzediğini sordum.Kız çok anlaşılır ve doğru bir şekilde açıkladı, dayanıklılığı için ona teşekkür ederim. Saat 9: 30'a kaydoldum.
9:32 Kabul ustasının kendisi dışarı çıktı ve onu dekorasyona davet etti. Genç adam tüm sorularıma cevap verdi, başka ne soracağını bile bilmiyordu. Her şeyi açıkça ve zamanında yaptılar.
Eylül 2022'nin sonunda oradaki desteklerin ve uçların süspansiyon parçalarını değiştirdim. Çökmeye geldim. Arabayı aldılar. Bir çöküş yaptılar. Parayı ödedim. Gitti. Ancak el arabasının çalışması sırasında, arabanın süspansiyondaki garip davranışı kendini göstermeye başladı.
Teşhis için başka bir servise gittim. Karar. Üst kol. Ama bu sorunun cinsiyeti.
Değiştirilecek en havalı arka ayar kamber çubukları. O zaman soru nasıl çöktünüz? Ayarlamanın yapıldığı çekişlerin değiştirilmeleri gerektiği görülüyorsa? Onlar bir ayda başarısız olmadılar.
Bu servis istasyonuna çökmek için iki kez uğramaktan onur duydum. İlk defa, bugün için korkunç bir olumsuzluk, yönetimle hoş bir iletişim, sipariş alma ustasıyla aynıdır, ancak onarım işi ustası, çöküşü gerçekleştirmek için pabuçların ayar somunlarını geliştirmem gerektiğini söyleyerek beni şaşırttı.
Bu servis istasyonunu ziyaret için tavsiye etmiyorum
İkinci kez çöküşü ve yakınsamayı yaptım, işten çok memnunum. Süspansiyona da baktılar, neyin yanlış olduğunu söylediler. Teşhis pahalı değil. Fiyatlar ortalamanın üzerinde, ancak orada ne olduğu açık. Hizmet ve kalite birinci sınıftır. Fiyatlara rağmen burası muhtemelen benim için en iyi yer.
Sözleşmeyi düzenlerler ve her şeyi son teslim tarihlerine, belgelere ve çeklere göre yaparlar. İşten her zaman memnunum.
Ne servis ne de bir çeşit arabayı garanti kapsamında sürdüm, süspansiyonun kaldırıldığını kontrol etmek için stabilizatör kırıldı, ancak değiştirilemez, ancak neredeyse bir hafta sonra stokta kalmayacak, hatta küçük yedek parçalar bile olmayacak, fren diskleri de aynı şekilde dövülmüyor, bu henüz gelmediğini söylüyorlar
İyi hizmet. İçeri girmelerine izin verilmeyen asansörlü geniş kutu))). Süspansiyonu teşhis ettiler - her şey işle ilgili, değiştirme / onarım için gereksiz hiçbir şey atmadılar.
Kıştan sonra süspansiyonu kontrol etmeye, kıyafet değiştirmeye ve aynı zamanda çürümüş arka fren korumasını değiştirmeye karar verdim (Peugeot 406'daki sorun, el freninin çalışmamasından ve ABS hatasının yanmasından kaynaklanıyordu). İnternette incelemelere göre adamlar buldum, aradım, geldim. Sonuç olarak, direksiyon uçlarını, arka stabilizasyon direğini değiştirmek için el freni kablosunu taktılar, ayarladılar ve yeni bir ABS sensörü taktılar. Çöküş-çöküş yaptı. Çek ekli, fiyatı bana uygun. Birkaç saat içinde yaptılar, ustalar ve çilingirler işlerini biliyorlar. Bonus bir lavabodur. Tek nüans, çalışma sırasında boksta olamazsınız.
Korkunç hizmet. Dengeleyiciyi arka ve ön kolları değiştirdim. Arabayı aldığımda, arabayı yapan usta Sergey ve tamirciyle de konuştum (onların en iyisi). Her şeyin yolunda olduğunu söylediler, gidin. Virajda iki jant kapağı uçtu (gerçekten koyamadılar bile! Hiç bir şapka bulamadım.) Kapağın uçup gitmesi sayesinde, genel olarak korkunç bir resim ortaya çıktı: ön tahrik tekerleğinde iki SOMUN yok! Onları vidalamadılar, kaybettiler ve bana hiçbir şey söylemediler ve kapağın arkasına sakladılar! Müşteriye karşı daha kötü bir tavırla hiç tanışmadım!