Хороший супермаркет всяких принадлежностей для творчества, хобби, работы и дома. Не всегда можно всё найти, слишком много товара, приходится обращаться к менеджерам.
Mağazanın iyi konumu, birinci katın bir bölümünü kaplar, oda geniş, aydınlık, okul, ofis ve ev için ihtiyacınız olan her şeyi buradan satın alabilirsiniz.
İlk kez 2 Ocak'ta kopya merkezine girdim. «Belgeleri yazdırabilir miyim?", o anda masada duran ve telefonda kişisel konular hakkında konuşan kadın, «bekle» anlamına gelen bir jest gösterdi, tamam, bekliyorum. Konuşmanın bitiminden sonra şu soruyu sormalıyım: "ne yazmalı? Henüz neden atmadınız?", aslında başlangıçta yazdırmanın mümkün olup olmadığını sormuş olmama rağmen. Kederle ikiye yazdırdılar, belgenin tamamını basmam gerekmedikçe kadın baskıdaki belirli sayfaları nasıl vurgulayacağını bile bilmiyordu. Buna dikkat etmedim, çok az kişinin 2 Ocak'ta çalışmak istediğini düşündüm, her şey oluyor. Bugün ikinci kez geldim. Kopya merkezinin masasında bir adamla tanıştım, şimdi çalışanı arayacağını söyledi. Bu kadın yine geliyor. «Merhaba» ya cevaben sessizlik ve hoşnutsuz bir yüz alıyorum ve sonra hiç de «aslında Cumartesi günleri kopya merkezi çalışmıyor» kaba bir tonda. Peki kim buna karşı çıkıyor? Eğer bir dil varsa, bunu kibarca söyleyebiliriz, silah zoruyla yazmamı mı sağlıyorum?
Merhaba demek için bile tembelliğin olduğu müşterilere saygısızlık nedir? Bu tür çalışanların alıcılarla çalışmasına nasıl izin verilir? Personel böyle mi olmalı? Para istemeye mi geldim yoksa bu «çalışanı» kendi maaşım için mi çalıştırdım? Lütfen anlayın, lütfen.