Müşterilere saygılı davranmamak. Gün için tatilinizi ve ruh halinizi mahvetmenizi tavsiye etmiyorum.
Anneme doğum günü için çevrimiçi olarak saksıda bir çiçek sipariş ettim. Hastalıklı (yırtık) bir yaprakla bir çiçek getirdiler. Çiçekçinin fark etmediği gerçeğiyle açıklandılar, tamam, diyelim. Değiştirmemizi istedim, kabul ettiler. Annem kendi çiçeğini değiştirmeye gitti ve 70 ruble için başka bir çiçek teklif ederken, önceki çiçek için 85 ruble ve artı 10 ruble teslimat verdim! Çocuklar da kaynak bulabildiler. Çiçekçi annesiyle kesinlikle saygısız bir şekilde konuştu. Yine fiyat konusunda bir karışıklık olduğunu açıkladılar. Çok fazla kafa karışıklığı yaşıyorlar. Ve Brest 10 r için, 85 ruble sipariş ettiğinizde teslimat çok fazla değil mi - Brest için mi?
Farkın 15 rublesi iade edildi. Teslimat için iade edilmediler. Ayrıca kvk ve şenlikli ruh hali artık geri getirilemez.