Siparişi QR koduyla yaptılar, garnitür için patates püresi, pirinç, karabuğday teklif edildi, patates püresi seçtiler. Siparişi garsona göstermeleri istendi, garsonun siparişi kabul ettiğini ve püre yerine pirinç getirdiğini gösterdiler. İddiaya göre, genellikle herkesin bu yemeği pilavla sipariş ettiğini söylemeye başladım, açıklığa kavuşturmak gerekliydi, aksi takdirde siparişin püroyu gösterdiğini görmezden geldi, özür dilemedi ve pervazını düzeltmeye başlamadı. Tartışmadık ama pirincin eski ve tatsız olduğu ortaya çıktı. Bir daha gitmeyeceğiz!
Helal udon yemek benim için çok alışılmadıktı. Modern menüyü telefonda kendileri izlemeleri gerekiyor. Porsiyonlar büyük. Sipariş verirken aklınızda bulundurun.))
Ruloların kesinlikle tatsız olduğu ortaya çıktı, yam hacmi de çok şüpheli, kelimenin tam anlamıyla iki malzemeden yapılmış, havyarın bir şekilde içine düştüğü iğrenç tatlı pirincin servis edildiği.
Siparişimi paket servis için verdim. Tam bir sipariş vermediler. İtirazdan sonra uzun süre cevap veriyorlar. Herkese aptal olmadığını açıklamak zorundayım. Normalde kimse özür dilemedi.