Bu kliniği ve uzmanları, yetkin doktorları, dms'deki Sogaz uygulaması aracılığıyla uygun kaydı, cana yakın ve her zaman yardım etmeye hazır yöneticileri çok beğendim.
Gastroenteroloğa özel teşekkürlerimi ifade etmek istiyorum - Horozlu Svetlana Vyacheslavovna, büyük harfle doktor! Randevusuna gittim ve empatik tavrından, hastalara gösterilen ilgiden ve yeterlilikten çok etkilendim. Resepsiyonda Svetlana Vyacheslavovna her zaman dikkatlice dinleyecek, gerçekten yararlı ve zamanında öneriler verecek, ilaçlardan bahsedecek. Hastanın tedavisine büyük ilgi duyulduğu ve sonuç olarak Svetlana Vyacheslavovna'nın tüm reçetelerine uyulması ve sağlığına karşı sorumlu tutumu ile durumun anında düzeldiği, kolesterolün, hormonların ve diğer göstergelerin normale döndüğü görülmektedir. Bu tür doktorlara tedavi edilmek istiyorum, ancak şimdi böyle bir uzmana gitmek nadirdir. Karşılaştıracak çok şeyim var, birkaç ücretli klinikte ve teşhis merkezinde randevudaydım, bu yüzden bu merkeze, yönetime ve tabii ki doktorlara olan hayranlığımı ve minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.
От всей души хочется выразить огромную благодарность травматологу центра «Олимп» Чеканову Максиму Сергеевичу.
Обратились в клинику с тяжелой травмой - у мамы перелом ноги.
С первых минут визита Максим Сергеевич проявил высокий уровень компетентности и внимательности. Он подробно объяснил все этапы лечения, ответил на все наши вопросы и развеял сомнения. Благодаря его спокойствию и уверенности, мы почувствовали себя в надежных руках.
Профессионализм и желание вылечить, а не отпустить пациента - очень сильно воодушевляли.
За всё время лечения врач проявлял заботу, был внимателен и очень доброжелателен, что очень помогало поддерживать оптимизм моей переживающей мамы.
По советам врача восстановление прошло максимально гладким и быстрым.
Большое Вам спасибо, Максим Сергеевич!
İncelemem yalnızca müşteri hizmetleri ve kliniğin müşteri odaklılığı ile ilgilidir.
Tedavinin ve doktorların kalitesinden sadece bir uzman tanıyorum ve uzun yıllardır ona gidiyorum. O sadece süper!!!
Kasım sonunda onu kaydetmek için telefon görüşmelerine başladı. Aralık ayı için her şey meşgul. Benden bir bekleme listesi koymamı istedi - böyle bir şeyin olmadığını söylediler. Her gün arayın (en azından her 2 saatte bir), pencerenin boşalıp açılmadığını merak edin?/
Az çok seçkin ve ücretli bir klinik için bu yaklaşımın seviyelerine uygun olmadığına inanıyorum,
Bundan sonra -daha fazlası. Her gün ararım. Çalışan, kaydı 18 Aralık'ta açacaklarını söyledi. Ertesi gün başka bir çalışan, kaydı 17 Aralık'ta açacaklarını bildirdi. Her gün aramaya devam ediyorum. Ve bugün 12 Aralık'ta bana Ocak ayına kaydolabileceğimi söylüyorlar, ancak günleri listeliyorlar ve zamana göre sadece birkaç boş pencere var.
Bugün 12 Aralık. Ya onları dinleyip sabahın erken saatlerinden itibaren bile 17 Aralık'ta kayıt için arasaydım, o zaman ne olur? Ocak ayına kadar yer olmadığını söyleyerek reddederlerdi. Ocak ayının sonunda arayın ve Şubat ayı için yazın.
K + 31 kliniğine gidiyorum. Tamamen farklı bir hizmet. Her zaman arayacaklar, uyaracaklar, zamanı seçmelerine yardımcı olacaklar. Her şeyi postaneye gönderecekler ve geri arayacaklar. Doktorlar bile geri aradılar ve neye ihtiyacım olduğunu bildirdiler.
Bu nedenle İK hizmetinin hizmeti ve müşteri odaklılığı yoktur. Kibarca konuşmaları iyi. Bununla ilgili bir şikayet olmamasına rağmen