Sadece sıfır koymak istiyorum! Kendilerini çarlar olarak düşündüler, tugayın ayrılmasını beklemeyecekler, telefonları kaldırmıyorlar, bombardımandan sonra kayalıkları kurtarmak için çok az para alıyorlar (7000 ruble).Yeni ekipman için (ve eskisini bağlarlar), hattaki arızayı gidermek için emeklilerden benzin için 3.000 ruble talep ediyorlar (ofisten onarım yerine 10 km)!!! Bu durumda çek verilmiyor!!! Ödemeyeceklerini söylediler internetin bağlantısını keselim, aslında ne oldu!
Muhtemelen şehrin en kötü sağlayıcısı. Banliyölerde kapanmaması için bir ay yoktu. Aynı bölgelerdeki diğer sağlayıcıların nispeten istikrarlı çalışmasına rağmen. Yeniden hesaplamalar hakkında kekelemiyorlar. Diğerleri, hizmetin sağlanmaması durumunda, hatırlatıcılar olmadan kendileri yaparlar.
Ağ aşınmış, sürekli iletişim kesintileri var ve acil durum ekipleri yok. Kötü hava bir yerlerde teli kıracak, ağsız oturacaksınız, önümüzdeki 3-4 gün kimse gelmeyecek ve telefonda sorunu gidermeye çalıştıklarını kulaklarına erişte asıyorlar. Son derece güvenilir bir konu değil, alternatif olmaması üzücü.
Eğer sıfır yıldız koyabilseydin, koyardım. İnternet sadece bir korku!!! Sürekli arızalar bundan sonra üç gün veya daha fazla internet yok!!!(Ayda böyle koşması normaldir) Onlar. destek iğrenç, kibirli adam sizinle konuşarak bir iyilik yapıyor.... Onlardan hiçbir şey elde edemezsin. Tavsiye etmiyorum!!!! Uğraşmayın pişman olacaksınız!!!
Bir yıldız çoktur. İnternet 35 günden fazla olmuyor. Kimse onarımların ne zaman yapılacağını söyleyemez. Ödemelerin yeniden hesaplanması yapılmaz. Ancak interneti açtıktan sonra bakiyeyi yenilemeleri gerekir. Ve sonra sayacağız..... Evet, cebini daha geniş tut. 4 Ağustos'ta abonelik ücreti ödedim ve 6-17 Ağustos 2023 tarihleri arasında internet yok. Günlük destek aramaları hiçbir şey sağlamaz. 17.08'de yöneticinin kabul edildiği gün ana ofise gittim. Lider, personelin kaba tavrını "gizliyor". Hizmetleri reddetti. Abonelik ücretinin ödenmesi iade edilmedi. Tanrı da onlarla birlikte. Bırak ilaçlarını onlara bıraksın.
Orijinalini göster · Русский
7
İ
İsimsiz yorum
3 Şubat 2023
İnterneti 10 yıldan fazla bir süredir başarıyla kullanıyorum! Neredeyse hiç sorun yok. Kendi döneminde, insanların hayatlarını riske atarak her şeyi mümkün olan en kısa sürede ortadan kaldırdıkları otoyolda birkaç kez hasar meydana geldi. Aferin, devam edin, iyi internet için teşekkürler!
Hatlardaki çok sık ekipman arızaları ve kesintiler sorunu hemen çözmek istemiyorlar, defalarca insanlar hafta sonu internetsiz kaldılar, çalışanlar umursamıyorlar, şimdi kar yağışı nedeniyle sorunu çözdüklerinde yine bir uçurum var, operatörün cevabı bilinmiyor "bir hafta içinde sorunu gidermeye çalışacağız", yani internetin bir hafta içinde ortaya çıkacağı gerçeği değil, bu nasıl?? En ufak kötü hava koşullarında internet kapanıyor. Bu sağlayıcı için bir yıldız bile çok fazla. * 28.02.22 tarihli incelememi tamamlayacağım. lütfen operatörlerinize telefonda kibarca iletişim kurmayı öğretin, sanki bir tür cahille konuşuyorsunuz, sağlayıcınızda giderek daha fazla hayal kırıklığına uğrayacağım!
İnterneti uzun süredir kullanıyorum, sorun yok. Bu sağlayıcının avantajlarından 300M'LİK bir paketi var, ölçüm yaptım, gerçekten 270M verdim, bu çok iyi. Sanırım mesele yönlendiricimle ilgili.
Bu sağlayıcının müşterisiydi. Sebepsiz yere bir günlüğüne sistematik bir kesinti olması nedeniyle ayrıldı. "Yeniden hesaplamayı ancak interneti iki günlüğüne kapatırsak yapıyoruz." İnternete her gün değil, her gün erişebilmek istersem neden böyle bir şeye ihtiyacım var?
İnternetin kalitesi o kadar da kötü değil, hayal edebileceğinizden çok daha kötü. Bir yıldız bile çoktur. Bir film izlemek veya oynamak ister misiniz? - Hayır, sürekli donmalar ve kesintiler size bu fırsatı vermeyecektir. Habercilerde mesaj göndermek için sağlayıcı, artık değil.
Bu sağlayıcı ile on yıldır birlikteyiz.
İnternetin kalitesiyle ilgili hiçbir şikayet yok, beyan edilen hız elde edilenle aynı, bakım zirvede.
Tavsiye ederim.