Yandex kullanıcılarının değerlendirme ve yorumlarına göre favori sayılan kurumlar
Değerlendirme 5,0
92 puan
Burayı değerlendirin
60 yorum
Varsayılan
P
Pavel
15. seviye şehir uzmanı
26 Kasım
Pili iphone 11 için değiştirmeye geldim. Tamirci ekranı değiştirmeyi önerdi, çünkü üzerinde bir çatlak vardı. Telefonu başka bir noktaya götürdüm, geri döndüm, her şey yolunda. 4 gün sonra ekranda bir şerit belirdi (fotoğraf videosunu ekliyorum). Votsap'ı yazdım ve onarımdan 5 gün sonra 11/22/24'ü aradım, numara kapalı. 23.11'de aradım, onu tekrar düşürdüğümü söylediler, bu yüzden çizgi gitti. Ama ben düşürmedim. Çalışan, konuşmasında kendisine bir açıklama yapmak zorunda kaldığı paspası kullanıyordu. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum, çeki bana vermediler, ödemenin bir kısmı nakitle, bir kısmı transferle oldu. Tavsiye etmiyorum.
Upd. 11/25/24 Servis için tamirciye geldim, darbe olmadığına, telefonun düşmediğine, ekranın hasar görmediğine baktı. «Peki, ona bindiğiniz anlamına gelir, bu bir garanti durumu değildir" dedi.
Ayrıca eski pilimin ve ekranımın bana verilmediğini de belirtmek isterim (genellikle normal servislerde eski yedek parçaları veriyorlar), onları başka birine teslim etmesi mümkündür.