Gözlüklü ile etkileşim deneyimimi paylaşmak istiyorum.
Yaklaşık bir yıl önce, Balashikha şehrindeki MCRN Demiryolu salonundan gözlükler satın alındı.
Doktor teşhisi, lensler için öneriler - tüm püskürtme ile en pahalı lensi seçtiler. Çerçeve seçimine gelince - satıcı ucuz bir çerçeve önerdi - Fortuna 170-F (derler ki ben kendim böyle yürüyorum - hatta gösterdim). Görünüşe göre ayarladım, aynı zamanda ucuz, çünkü çalışanların kendileri seçtiklerinden, almam gerekiyor.
Bir süre sonra gözlükler yapıldı.
Mutluluk kısa sürdü. Çerçeve patladı. Eh, ucuz olduğu için değiştiriyoruz. Stokta var, satın aldılar, lensleri taktılar. Görünüşe göre iyi. Ama yine 3 operasyon için aylar.
Şimdi çerçeve yok. Müşteri destek hizmeti, yeni gözlükler sipariş etmeyi teklif ediyor. Kabinde kabalaşıyorlar ve konuşmak istemiyorlar.
Bu bitmedi. Aralıklı olarak bu veya benzeri bir çerçeve arayışı başladı ve bu çerçevelerin Rusya'daki tek tedarikçisine yol açtı. Hatta ulaşmayı başardım, çerçeveler stokta var, ancak toptan satış - 50 adetten.
Müşteri destek hizmeti sağır savunmaya girdi ve bu çerçeveleri insanlar için satın almak için tüm makul tavsiyelere karşı çıktı. Şirket için neyin satın alınacağına ve neyin alınmayacağına karar verme hakkını üstlenir - şimdi sadece eski koleksiyonları satacağız mı?
İşte böyle düşünceler.
1. Çerçevenin dayanıksız olduğu zaten açık, bir hata yapıldı, ancak lensleri atmamak - uygun oldukları sürece çerçeveyi değiştirmeye ve daha fazla takmaya hazır olma isteği var. Yapıyorlar.
2. Gözlüklü birçok insan bu çerçeveleri satın aldı. Elbette birçoğunun da benzer bir durumu var. Yani talep var. Gözlük tedarikçisinin bu çerçeveleri var.
3. Gözlüklü böyle bir çerçeveyi tavsiye ettiğinden ve müşterilere bunun için tam olarak 50 lens ürettiğinden, hatta katları daha fazlaydı (farklı renklerdeydiler), o zaman neden müşterilerini bu kadar dertte desteklemiyorsunuz? Görme kaçınılmaz olarak birkaç yıl sonra bozulur ve başka lenslere ihtiyaç duyulacaktır, ancak şimdilik çerçeveyi yılda bir kez değiştirmek birçokları için bir çıkış yoludur.
Kurucuların, yöneticilerin ve yararlanıcıların beyleri, size hitap etmek istiyorum. Moda aksesuarı satmıyorsunuz, GÖZLÜK satıyorsunuz. İnsanlar tıbbi nedenlerle gözlük takarlar. Unutmayın, lütfen yeni ve eski koleksiyonlarla ticaret yapmak yerine insanların görmesine yardım ettiğinizi unutmayın.
Вышел из салона с подобранными только что линзами и.. увидел мир по-новому! Очень благодарен сотрудникам, и в особенности офтальмологу Наталье Анатольевне. Никогда за 30 лет не видел ТАК. Вроде не сделали ничего сверхнереального, а просто хорошо выполнили свою работу, но изменили мою жизнь. Спасибо 🫶🏻
Danışmanın adının ne olduğunu bilmiyorum ama hizmet olabildiğince iğrenç!
Bir kişinin telefonda bana sorduğu, lensleri kime satın aldığı temel soruları cevaplayamıyorlar.
Telefonu alıp konuşmamı istemedim, sadece hoparlöre koyup lenslerle ilgili açıklayıcı soruyu cevaplamamı istedim!!!
Milyonlarca kez bunun onların sorumluluklarının bir parçası olmadığı ve sorulara cevap vermeyeceği söylendi.
Zorluğun ne olduğunu bilmiyorum, çünkü 100 rubleye mal almıyoruz ve tam olarak bunu satın aldığımızdan emin olmak istedik.
Belki de alıcılarla iletişim kurma konusunda eğitim alması gereken böyle beceriksiz bir danışmana rastladım.