FELAKET. soyadını vermek istemeyen Alexey'den biri, hizmet için sadece bir "yetenek" dir. İğrenç, kaba, profesyonelce değil.......
Bir alternatif olsaydı, hayatta oschad ile iletişime geçmezdim.
Çok profesyonel olmayan bir müşteri hizmetleri yöneticisi. Yavaş servis. Kurumsal selamlama - "Sizi Oschadbank'ta selamlıyorum" ve veda - "Oschadbank'ta görüşürüz" kulağa doğal gelmiyor ve çalınmıyor, bu da hoş olmayan bir izlenim bırakıyor.
Özellikle "para için boşanmaya" kızıyor, yani çok az insan kartta hareket yoksa 20 uah'ı ondan çıkardıklarını biliyor. Aylık olarak, kartta para olmasa bile, kart eksi gider. Bundan kaçınmak çok basittir, sadece karta 5 kopek koymanız gerekir. her 3 ayda bir ve sizi borçlandırmanın mekanizması açılmayacaktır. Ancak oschadbank çalışanları bu konuda mütevazı bir şekilde sessiz kalıyorlar, Ama bilmediğim başka kaç boşanma var?