01.08.2016'dan (Pazartesi) bu yana, 29.07.2016'dan (Cuma) bu yana bir şeylerin çalışmadığını gerekçe göstererek depozito açamıyorlar, ne zaman gelip depozito açabileceğinizi öğrenmek için arayabileceğim bir cep telefonu numarası verdiler, ancak numara doğru belirtilmiyor (orada yaşlı bir adam cevap veriyor).Tarifeli standda mevduatlar için güncel tarife oranları yoktu, yorumumdan sonra çalışan onları kaldırdı.Çalışanlar şubelerinde bulunan bilgileri takip etmiyor mu? 08/04/2016 şubesine geldiğimde bana da hizmet veremediler çünkü yine bir şeyleri işe yaramıyor, yöneticiye neden yanlış bir telefon numarası verildiğini sorduğumda bir tür ekipman almaya gitmedi, çalışan bana sadece rakamı yanlış anladığını ve genel olarak cep telefonu numarasını vermek zorunda olmadığını söyledi.Yine depozitoyu açmadan ayrılmak zorunda kaldım.Böylesine iyi bir bankada yetkin olmayan çalışanların çalışması üzücü.Departmanda zaten çok az müşteri olduğu için hizmetle ilgili herhangi bir sorun olmaması için bir işyeri düzenlemek gerçekten çok zor! 05 Ağustos'ta kimse beni geri aramadı, depozitoyu açmadı (kocam 05.08 Cuma günü aradı. onlar için hala hiçbir şey işe yaramadı)