09.07. Bu mağazada bir mal seçerek hoş olmayan bir durumla karşılaştım, kasiyere katlandım, kasiyere yumruk attım, başka bir maliyete isim verdim (fiyat etiketinde maliyet daha düşük olmasına rağmen). Durumu açıklama talebine yanıt olarak sessiz kaldılar ve iptal edebileceklerini söylediler. Birkaç dakika sonra, fiyat etiketini kontrol ettikten sonra malların fiyatının zaten farklı olduğunu söyleyen bir kızı aradılar, ancak bu fiyat etiketi 3 haftalık ve tüm fiyat etiketlerini izleyemiyor. Bu süreçte, bu çalışanın yönetici veya müdür olduğu ortaya çıktı (adı Elena). Kız rozetsizdi, herhangi bir formu yoktu, kendini tanıtmadı, kaba davranmaya başladı ve bir şeyi beğenmezsek iptal ettiğimizi söyledi. Öfkenin sınırının olmadığını söylemek, hiçbir şey söylememektir!
Bu çalışanın üniformalı giyinmeyi, kendisini müşterilere tanıtmayı, gerekirse özür dilemeyi öğrenmesi gerekiyor (ve bu durumda özür dilemek zorunda kaldı, çünkü malların fiyatı doğru değildi ve aslında işi tamamlanmadı! ) ve alıcılarla iletişim kurmak, kaba davranmak ve "dürtmek" değil!
Böyle bir durumun bir daha olmayacağını ve bu mağazanın itibarının, müdürün kabalığı ve kaba muamelesi nedeniyle bozulmaya devam etmeyeceğini umuyorum!