Sürekli kuyruklar, zootopia çizgi filmindeki gibi yavaş çalışanlar. 3-4 saat bekleyebilir ve ayrıca öğle yemeği molası verebilirsiniz. Ve bu en iyi ihtimalle. Yanlış kuponu alabilir ve iş günü bitene kadar sırada bekleyebilirsiniz. Deneyimsiz bir çalışana düşerseniz, başvuru, patronları ve çağrı merkezini bağlayarak, yalnızca kendiniz nerede anlayacağınız belli olmayabilir. Ve müdür ne zaman yerinde değil. Patronlar ve müdür dahil herkes umursamıyor. Çağrı merkezi, ayrı bir sorun. Gelişmiş bir mobil uygulama ile tüm bunlardan kaçınılabilirdi, mobil uygulama en az 10 yıl geride kaldı. Kısacası, tekelciler ve bunu kötüye kullanan çalışanlar. Ben bu kuruluşta ve şubede iki kez ipotek vermiş düzenli bir müşteriyim.
Bir saatten fazla sırada oturuyorum, çok insan var, müşterileri çok yavaş kabul ediyorlar. Ayrıca, klima çalışıyor. Eksi, neden kişisel paramı depozitodan çek hesabına hemen aktaramıyorum??? Neden 2 veya 3 iş günü beklemek zorundayım??? Çok fazla soru var, onlara cevap almak istiyorum.