Çok iyi bir izlenim, nazik ve kibar çalışanlar. Her şey kuponlara göre net bir şekilde çalışıyor, bu da basitleştiriyor. Evet, kuyruklar var, ama nerede değiller? A. A. Maslova'yı vurgulamak istiyorum. Çok kibar, hoş ve yetkin bir uzman. Tüm soruları net bir şekilde yanıtlıyor ve açıklıyor.
Merhaba. Merhaba. Çok teşekkür ederim. Dün bilgi merkezinin çocukları ve çalışanlarıyla Dana Mall'a aktif "yardımdan" sonra polisi aradıklarında bir arkadaşımla kategorik olarak tartıştım, gönderildim ve çocuklarım iki iyi arkadaşını kaybettim. Ve böylece modern dünyada pek çok iyi arkadaş yok. Ve şimdi daha da azı var. Dana mall işlerini "mükemmel bir şekilde" yaptılar, bir duyuru yapmak yerine polis çağrıldı ve çocuğu kaybolan kadının beynini raftan bir turta alınca çıkardılar. Bizi gönderdiler ve hayatlarına bir daha girmemeleri söylendi. Bu tür hikayelerden sonra, yardım için bilgi merkezine koşarak doğrudan "arzuyla yanacaksınız". Polis aradığında ve o kadına sorun çıkardığında ve o bizi gönderdiğinde.... . Teşekkür ederim, çok teşekkür EDERİM, YARDIM İÇİN ASLA BİLGİ MERKEZİNE DÖNMEYECEĞİZ. BU MERKEZDE BİR ÇOCUK KAYBOLSA BİLE. VE POLİSE AYRI BİR MERHABA. TAMAMEN KAVGA ETMEYE YARDIM ETTİLER. Kendinize bir prim yazınız. Büyük OLAN, BİRİ KAYBOLSA BİLE SİZDEN ASLA YARDIM İSTEMEYECEĞİZ. KENDİNİZ ARAMAK DAHA İYİDİR. İLİŞKİYİ MAHVETTİLER. Teşekkür ederim, bayım.
İlk olarak, elektronik kupon vermek için takılan cihaz hakkında konuşmak istiyorum,
İkincisi, devlet vergisi için para iadesi talebinde bulunmaya geldim, bunun için bana sadece bir ay sonra gelecek olan yeni bir pasaportla gelmem söylendi ve fonlar bir ay sonra iade edilecek. Yani, onların görüşüne göre, paranı ancak 2 ay sonra iade edeceksin. Kendi parama ihtiyacım olduğu için bir tür saçmalık ve dolandırıcılık kokuyor ve bu organizasyon 2 ay boyunca onları kullanacak (eminim benim gibi pek çok insan var)))