Merhaba. Merhaba. Çok teşekkür ederim. Dün bilgi merkezinin çocukları ve çalışanlarıyla Dana Mall'a aktif "yardımdan" sonra polisi aradıklarında bir arkadaşımla kategorik olarak tartıştım, gönderildim ve çocuklarım iki iyi arkadaşını kaybettim. Ve böylece modern dünyada pek çok iyi arkadaş yok. Ve şimdi daha da azı var. Dana mall işlerini "mükemmel bir şekilde" yaptılar, bir duyuru yapmak yerine polis çağrıldı ve çocuğu kaybolan kadının beynini raftan bir turta alınca çıkardılar. Bizi gönderdiler ve hayatlarına bir daha girmemeleri söylendi. Bu tür hikayelerden sonra, yardım için bilgi merkezine koşarak doğrudan "arzuyla yanacaksınız". Polis aradığında ve o kadına sorun çıkardığında ve o bizi gönderdiğinde.... . Teşekkür ederim, çok teşekkür EDERİM, YARDIM İÇİN ASLA BİLGİ MERKEZİNE DÖNMEYECEĞİZ. BU MERKEZDE BİR ÇOCUK KAYBOLSA BİLE. VE POLİSE AYRI BİR MERHABA. TAMAMEN KAVGA ETMEYE YARDIM ETTİLER. Kendinize bir prim yazınız. Büyük OLAN, BİRİ KAYBOLSA BİLE SİZDEN ASLA YARDIM İSTEMEYECEĞİZ. KENDİNİZ ARAMAK DAHA İYİDİR. İLİŞKİYİ MAHVETTİLER. Teşekkür ederim, bayım.
Çok iyi bir izlenim, nazik ve kibar çalışanlar. Her şey kuponlara göre net bir şekilde çalışıyor, bu da basitleştiriyor. Evet, kuyruklar var, ama nerede değiller? A. A. Maslova'yı vurgulamak istiyorum. Çok kibar, hoş ve yetkin bir uzman. Tüm soruları net bir şekilde yanıtlıyor ve açıklıyor.
İlk olarak, elektronik kupon vermek için takılan cihaz hakkında konuşmak istiyorum,
İkincisi, devlet vergisi için para iadesi talebinde bulunmaya geldim, bunun için bana sadece bir ay sonra gelecek olan yeni bir pasaportla gelmem söylendi ve fonlar bir ay sonra iade edilecek. Yani, onların görüşüne göre, paranı ancak 2 ay sonra iade edeceksin. Kendi parama ihtiyacım olduğu için bir tür saçmalık ve dolandırıcılık kokuyor ve bu organizasyon 2 ay boyunca onları kullanacak (eminim benim gibi pek çok insan var)))
İkinci gün geçici kayıt yapamam. 14-15 arası. sadece bir çalışan çalışıyor. Sırada 4 saat bekledim ve yine de vurmadım! Oraya kapının altından bir günlük yiyecekle gelmem mi gerekiyor?Vergi mükelleflerinin ve yabancıların kayıt yaptırmaları için sizin tarafınızdan ele geçirilen para nereye kayboluyor?! İkinci bir çalışanı işe almak o kadar zor mu? Bu çirkinlik, başkentin misafirleriyle alay konusu! Ülkeniz nasıl bir izlenim bırakabilir? Bunu hiçbir yerde görmedim. Rusya'da bile 20 dakikada yaptım
Minsk'in Pervomaysky bölgesinin vatandaşlık ve göç departmanı çalışanları benim üzerimde harika bir izlenim bıraktı. Özellikle Kapustina'nın çalışanı Anastasia Sergeevna'ya minnettarlığımı ifade etmek istiyorum (kab.3) Durumumu yetkin bir şekilde anlayan, belgelerin hazırlanması için gerekli gereklilikleri ve son tarihleri profesyonelce tavsiye eden ve açıklayan ve ardından sonraki ziyaretimde bunları hızlı ve verimli bir şekilde resmileştiren. Aynı zamanda iletişim sürecimizde kibar ve yardımseverdi. Çalışanların bu tutumu çok hoş. Anlayışınız ve profesyonelliğiniz için çok teşekkür ederim. Bölüm çalışanlarının mükemmel çalışmalarından tamamen memnunum.
Minsk RVD OGiM Mayday çalışanlarına, açık ve profesyonel çalışmaları, yurtdışına acilen seyahat etme ihtiyaçları nedeniyle evrak işlerinde kızıma ve torunlarıma gösterilen ilgiden dolayı Rudishkina S.A., Sinyavsky EF, Shavelkina N. ve diğerlerine minnettarlığımızı ve minnettarlığımızı ifade ediyoruz. Saygılarımla Krutov ailesi
Minsk'in Pervomaysky bölgesinin vatandaşlık ve göç departmanı çalışanlarının çalışmalarından çok memnun kaldım. Özellikle Mazhayskaya çalışanı Natalya Anatolyevna'ya içten teşekkürlerimi sunuyorum (kab.12) yetkinlik, işteki verimlilik ve iletişim sürecinde hassas bir tutum için. Ziyaretçilere karşı mükemmel profesyonelliği ve nazik tavrı nedeniyle tüm çalışanlara çok teşekkür ederiz.
Sms uyarısı için para ödedim, hiçbir şey gelmedi, telefon numaralarından hiçbiri cevap vermiyor, pasaportun hazır olup olmadığını bilmek mümkün değil. Otur, bekle ve gelirsen şanslısın ama pasaportu hazır olacak.
Ogım çalışanlarına çok teşekkür ederim, her şey hızlı, karmaşık, uygun, bu özellikle biyometrik oturma izni alma sisteminin tanıtılmasıyla farkedilir hale geldi, süreç büyük ölçüde basitleştirildi! Şimdi yerinde fotoğraf çekiyorlar, tüm belgeler bilgisayarda, ek olarak hiçbir şey toplamanıza gerek yok, tekrar başvurulduğunda 10 yıl boyunca canlı yayına geçiyorlar. Ofisteki çalışana özel teşekkürler (üzgünüm, baş harflerini bilmiyorum)! Çok nitelikli, kibar bir insan, tüm belgelerle ilgilenmeye yardım etti, doğru ofislere götürdü! Böylesine ciddi organizasyonlarda bu kadar nazik, cana yakın insanların çalışması çok güzel! Hepinize hayırlı olsun!)
NORMAL BİR PASAPORTU DEĞİŞTİRİRKEN, BELGELERİ OGIM'E DEĞİL, RSC'YE GETİRİN!!!
Ağustos 2023'te pasaportumu değiştirdim, tam olarak 1 ay yaptılar.
Yeni soyadı doğru yazılmıştı.
1 kabinde. çok hoş çalışanlar.
Pasaporttaki fotoğrafın kalitesi için 4 yıldız (karşılaştırma için Orshansk RUVD'DE net ve belirsiz olmayan fotoğraflar var)
Her zaman olduğu gibi, sitedeki herhangi bir numaraya ulaşamazsınız.
Ayrıca pek çok insan (ben dahil) Google'da bilgi buluyor veya onlara pasaportunu ogım'e değiştirmeye geleceklerini söylüyorlar. Ancak, normal bir pasaport için belgeleri rsc'ye göndermeniz gerekir. Ogim'e yapılan iki sefer için 5 kişi belge sunmaya geldi ve Rus Devlet Hastanesi'ne konuşlandırıldı.
Ogım'e biyometrik pasaport için belgeler gönderin. Umarım uyarımla birine yardım ederim :)
Bir saattir tüm numaraları arıyorum ve hiçbir yere götürmüyorlar. Telefon meşgul ve sonra aradığında cevap yok, kimse telefonu açmak istemiyor. Son derece memnun değilim
1 Mayıs ilçesinin vatandaşlık ve göç departmanı çalışanları, tekrarlanan itirazlarım nedeniyle üzerimde harika bir izlenim bıraktı.Özellikle benim için belgeleri hızlı ve verimli bir şekilde hazırlayan bölüm çalışanı Shumkov Marina Rudolfovna'ya teşekkür etmek istiyorum. Aynı zamanda iletişim sürecimizde kibar ve yardımseverdi. Genel olarak, bölüm çalışanlarının mükemmel performansından tamamen memnunum.
Memnuniyetsizlik tamamlandı, çalışma programı net değil. Öğle tatilinde sokakta bölgede bekleyen elektronik sıraya uymamak. Çalışanın bir nedenden dolayı uzun süre ayrılması.
1 Mayıs RUD Ogim'in personeline ve liderliğine minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Pasaportu kimlik kartı ve biyometrik pasaportla değiştirdi. Yapılan prosedürden dolayı büyük zevk aldım. Nüansları netleştirdim (her şeyi açıkça açıkladım) aradım, içeri girdim, 15 dakika içinde her şeyi resmileştirdim (ödemeyi ERİP'TE önceden yapmak en iyisidir). Hazırlık süresine rağmen - 15 iş günü, belgeler bir hafta içinde hazırdı. İŞTE HERKES BÖYLE ÇALIŞIRDI!!! AFERİN BEYLER!!!
Ailem ve ben Rusya'dan daimi ikamet için geldik, oturma izni düzenliyoruz. Oturma izni konusunda farklı İçişleri Bakanlığı'na kaç kişi başvurdu, 5 ofisinde çalışan tek yetkin kadın, durumumuzda nasıl hareket edeceğimizi her şeyi açık ve net bir şekilde açıkladı.
İnsan çok hoş, sempatik, kibar, böyle bir çalışan için çok teşekkür ederim!
Oleg Valerievich'in çalışmalarından çok etkilendim - bu zor zamanlarda (virüs, salgın) girişte ziyaretçilerle tanışan ve belgelerin hazırlanmasına yardım eden, tavsiye eden ve tavsiye eden bir kişi olduğu ortaya çıktı - saygılı, profesyonelce. Pasaport görevlisine koridordaki ziyaretçilere yardım eden bu çalışanın kim olduğunu sorduğumda, bunun OGİM başkan yardımcısı olduğunu öğrenince çok şaşırdı. İçişleri Bakanlığı'nda bu tür çalışanların ve liderlerin hala bir araya gelmesinden çok memnun oldum. Daha fazlasının olacağına inanmak istiyorum. Teşekkürler Oleg Valerievich!
Mayday bölgesinin Ogim'inde sadece profesyonellerle tanıştım. İletişim kurmak zorunda kaldıkları tüm çalışanlar işlerini biliyorlar. Özellikle Shunkova Marina Rudolfovna'nın iletişim tarzını, açıklama yeteneğini, yeterlilik seviyesini beğendim. Kibar ve düşünceli, anlaşılmaz ziyaretçilere »her şeyi raflara ayıracak", alanında profesyonel. Çok teşekkür ederim.
Çalışanlar kibar, tavsiye vermeye ve önermeye hazır. Zemin katta asla kuyruk yoktur. Ofislerde bekleme süresi 14-15 ortalama olarak yaklaşık 35-45 dakikadır (günün sonunda veya öğle saatlerinde ziyaret ederken bunu dikkate almanız gerekir)
Çalışanlara çalışmaları için teşekkür ederiz! Her zaman iyi tavsiye edecekler, her konuda yardımcı olacaklar. Buraya yabancı bir vatandaşın kaydını yaptırdılar.