Medeni durum belgesi gerekliydi.
Her şeyi açıkladılar ve derhal yardım ettiler. Personelin ne kadar kibar ve hoş olduğuna şaşırdım.
Müdüre özel teşekkürler.
Şans eseri, bu yıl sertifika almak için yerel kayıt ofisine başvurmam gerekti. Ziyaretçilere karşı korkunç tutum. Bunun tüm çalışanlar için geçerli olduğunu söyleyemem, ancak bir bayana üç kez randevu alacağım için "şanslıydım". Böyle bir yüz ifadesine ve gelenlere karşı açık bir hoşnutsuzluğa sahip olmak için hayatında neyin iyi geçinmediğini sormak istedim. Sonuçta, insanlar evine değil, maaş aldığı bir devlet kurumuna giderler. Her şey bu kadar kötüyse ve can sıkıcı insanları rahatsız ediyorsa, belki de ya kendi başına başka bir iş bulması ya da yönetimin daha yardımsever bir çalışanla değiştirmeyi düşünmesi mantıklıdır. Başkalarının yorumlarını okudum ve olumsuz tepkimde yalnız olmadığımı görüyorum. Yöneticilerin bunu görmesini ve en azından önleyici bir konuşma yapmasını istiyorum.