Çarşambadan cumartesiye hiç telefonla cevap vermediler. İşçiler neden bu kadar meşgul? Bununla ilgili açıklama almak istiyorum. Çalışma saatleri geçerse, işyerinde bulunan bir uzman doğrudan görevlerini yerine getirmelidir. 2024 yılında sıraya girdikten sonra gidip şahsen sormanız gerekiyor. Kalite işareti olmayan hizmet
Kızlar! Teşekkür ederiz! Siz en iyisisiniz! Mizahı anlamanız ve kabul etmeniz güzel.Bugün, 9 Ocak, KAZADA kaybedilenlerin yerine pasaport teslim edildi...Başvurunun sunulduğu andan belgenin alınmasına kadar devam ettiler, ancak bugün sadece iyi izlenimler doğrulandı.C P Ve C Ve B Oh! ! !
İnsanlara karşı iğrenç bir tutum!!!
Büyükannem 100 yaşına girdi, 1. grupta engelli, pasaportu değiştirmek için bu kuruluşa başvurdu. Büyükannemi onlara götürmemek için bir uzmanın eve gitmesi için bir başvuru yazmaya karar verdim, bu hizmetin maliyeti 30 ruble, bazı belgelerin kaydı 24 ruble. Her şeyi ödemeyi kabul ediyorum. Ama aynı zamanda, en geç 2 hafta içinde gidebileceklerini söylediler ve bu, arabalarının ne zaman olacağı bir gerçek değil. Süreci hızlandırmak için bir uzmanı götürüp getirebileceğimi önerdiğimde, çünkü pasaportsuz bize çocuk bezi veremiyorlar, cevap: Sadece arabalarımızla çıkıyoruz ve ne zaman olacağını bilmiyoruz. Yani şimdi büyükannemi arabaya yüklemem ve onları görmeye götürmem gerekiyor!!! Belarus'ta savaştan sağ kurtulanlara bu şekilde davranıyorlar. Delilik!!!
Ancak # 4 şubesinde, eve gitmek için ödeme talep etmeden pozisyonuma girdiler, geldiler ve her şeyi resmileştirdiler. Onlara minnettarlığım ve minnettarlığım var. Üst düzey yetkililerin insanları insan olarak görmemeleri üzücü, ancak bu uzman hanımın en yükseklerinden sadece kibir var.