Postane çok iyi. Modern ekipman teslim edildi. Ferah, temiz, temiz, aydınlık. Konum da çok uygun, arabayla gelip küçük bir otoparka park edebilirsiniz. Personel sorumlu, kibar. Damgayı tutun. Size ve işinize iyi şanslar.
Paketi postaneye teslim ettikten sonra, paketin alındığına dair bir mesaj hemen gelir, bu da paketi benim için kimin aldığını sormaya neden olur, lütfen bu hatayı düzeltin.
Posta gibi oruç tutmak, onarımları yapmış olsalar da, bu yüzden, kendileri için iyi yaptılar)
Orijinalini göster · Русский
1
Владимир Власов
10. seviye şehir uzmanı
30 Mart 2023
İyi onarımlar, sıkışmış terminaller. Kızların hepsi gülümsemiyor. Ticari mal yelpazesi anlaşılmaz derecede azdır. Soğan setleri diğer mağazalardan 4-6 ruble daha pahalıdır
Eski sorun,kuyruklar. Belki 21. yüzyılda, çok uygun bir zamanda çevrimiçi bir kayıt yapmak mümkün olabilirdi ve interneti telefonla kullanmayanlar için kayıt yapmak mümkün olabilirdi.
Mevcut üç işletim penceresinden ikiden fazla sürekli çalışmıyor. Ayın 10'undan 27'sine kadar, saat civarında bekleyen sürekli büyük kuyruklar var. Kuyruklarda da bir karmaşa var, biri belirli bir pencereyi işgal ediyor, biri genel olarak (ki bu daha makul) ve çoğu zaman bu nedenle kafa karışıklığı ortaya çıkıyor.
Elektronik kuyruğun yanı sıra ayrı bir pencere veya en azından pencerelerden birinde ödeme yapmadan küçük paketler ve paketler almak için bir öncelik yoktur.
Elektronik bir kuyruk yapmanın zamanı geldi, aksi takdirde kimin kimin arkasında olduğu belli değil Персонал Personel de çok kültürlü değil, sesini yükseltebilirler
Postanelerimizde elektronik bir kuyruk hazırlamanın zamanı geldi. Özellikle Soligorsk ile ilgilidir. Postaneye gitmek, bu insan sabrının gücü için bir testtir. İki bilet gişesi. Sıra ya paylaşılıyor ya da kasada ayrı ayrı. İnsanların kafası karışıyor, tartışıyorlar, kimin kimden sonra ve hangi pencereden sıralanacağını anlayamıyorlar.
İnsanlarla çalışmanın kolay olmadığını anlıyorum. Ancak çalışanlardan temel bir selamlama istiyorum. Her zaman merhaba derim ve teşekkür ederim ama karşılığında sessizlik var. Robotlar gibi.
Korkunç bir yer, her zaman sıralar ve küfür eden insanlar почта️ postane, sonuçta posta işleri içindir, ancak burada yardımcı program ve telefon ödemesi bir nedenden dolayı ilk sıradadır
Orijinalini göster
5
1
Л
Людмила С.
4. seviye şehir uzmanı
2 Aralık 2019
Yaklaşamayacağınız çöp posta) genellikle çok büyük kuyruklardır, ancak bu tüm postaların sorunudur. Engelliler ve bebek arabalı küçük çocukları olan anneler için hiçbir şey düşünülmemiştir. Postanın açıkça onarıma ihtiyacı var. Personele karşı herhangi bir şikayet yok.
Orijinalini göster
7
İ
İsimsiz yorum
23 Ağustos 2019
Sürekli kuyruklar. Teslimatta nakit ödemeden bir paket alabilmek için, ücretli hizmetlerin saatlik kuyruklarını savunmanız gerekir. Sadece paketlerin alınması ve gönderilmesi için bir pencere açmak gerçekten mümkün değil. Üç pencereden sadece ikisi çalışıyor, ancak bunun sorumlusu personel değil, çalışanların personelini kurtaran ve azaltan patronlar.