Peki bu bölüm hakkında ne hoşuna gidebilir? Çok geniş bir mahalle ve çok fazla yaşlı insan, çalışan iki bilet gişesi ve kilometrelerce uzanan kuyruklar. Paket için sırada oturuyorsun ve daha sonra gelenler seni geçmelerine izin veriyorlar. Postam 22 şubeye geldi, şimdi yine zorla 11'e attılar. Paketleri zorla gönderdiğinizde haritaya hiç bakıyor musunuz? 22 koğuştan 7 dakika, 11 koğuştan 30 dakika uzaklıkta yaşıyorum.
Ayrıca, herhangi bir şeyin nasıl işe yarayacağı, çocukların her zaman nasıl çalıştığı hissi, üniversiteden sonra görülebilir. Bu elbette deneyim iyidir, ancak onlara yardım etmek için deneyimli çalışanlara da ihtiyaç vardır
Saat 10'dan çalışmaya başlamaları kötü. Sık sık saat 9'da paketleri almaya koştum, para ödedim çünkü saat 19'a kadar işten başarısız oldum ve Cumartesi günü çok insan varken almak zorunda kaldım.
Elektronik kuyruğa rağmen beklemek çok uzun zaman alıyor. Yavaş çalışıyorlar.
Çok sayıda insanla, zarfları aniden kaydırmaya veya önemsemeyi saymaya kolayca başlayabilirler.
Posta kutusuna girmelerine rağmen uluslararası gönderileri eve getirmiyorlar, ancak getireceklerini sms'e yazıyorlar
Genel olarak, pek iyi bir şey söylemeyeceğim. Kepçe orada öyle kaldı.
Optimizasyon yok. Çalışanlardan daha net ve daha hızlı çalışmanın yanı sıra, kamu hizmetlerinin ödenmesi sırasında posta gönderimi için en az iki pencere açmak istiyorum. Aksi takdirde posta değil, bir tür banka çıkıyor
20 dakika boyunca Belarus Cumhuriyeti'nde pullarla üç zarf satın almayı bekliyordum, iki gişede iki kıza hizmet veriliyordu, bir kişi daha ön cephedeydi, insanlar 2,5 kat arttığında başka bir çalışan elektronik kuyruğu davet etmeye başladı. Daha sonra gelenlerin ortaklarının çağrılması öfkeliydi! Bir çalışan yanına geldi ve bana sadece üç zarfa ihtiyacım olduğunu açıkladı, çok sonra gelenleri çağırıyorsunuz! Yükseltilmiş tonlardaki cevap basitçe "öldürdü": " Kadın! Oturun ve çağrılana kadar bekleyin!"
Düzenli olarak ziyaret ediyorum. Düzen, iş iyi kurulmuş, operatörler aferin. Belarusbank ve diğer bankalarda olduğu gibi hizmetlerin fiyatları da çok yüksek değil.
Sürekli kilometre uzunluğundaki kuyruklar, 30 dakikadan az bir süredir hiç beklemiyorduk...Oturacak çok az yer var....Prensip olarak, bu çok sayıda insanı kurtarmasa da, elektronik kuyrukla en azından biraz iyileştirdiğiniz için teşekkür ederim.Aferin işçiler, her zaman kibar ve arkadaş canlısı!!Ve cevap olarak hoşnutsuz kıvılcımlar almaktan korkmadan sorabilirsiniz ve faturaların ödenmesi konusunda kendileri soracaklar veya bir şeyler söyleyecekler!!!
En büyük sürekli kuyruklara rağmen, şubenin kız çalışanları çok duyarlı, misafirperver ve sabırlıdır ve her şeyi mümkün olan en kısa sürede yapmaya çalışırlar. bariz sıkı çalışmanız için teşekkür ederim
Bu yıl, sıra için çarpışma ve küfür yaratmamanıza izin veren çok uygun bir araç yaptılar. İnsanlarla çalışmayı bilen bu postanenin çalışanları herkese büyük sabır ve nezaketle davranıyorlar