Elektronik kuyruğu ayarladıktan sonra her şey çok daha hızlı hale geldi. Emeklilere herkese internet bankacılığını kullanmayı öğretse de, aksi takdirde konut ve kamu hizmetlerinin aylık ödeme sezonunda hala kuyruklar vardır.
Karpović durağına yakın postane ,
Onarımdan sonra, 4 pencere, elektronik bir kuyruk var, bir bilgi köşesi var, çalışanlar kibar, bu departmanı beğendim.
Postanemiz, tadilattan sonra çok daha modern ve güzel hale geldi. Müşteri hizmetleri normaldir Yen'in personele karşı hiçbir şikayeti yoktur. Her şeyden memnunum.
Harika bir bölüm. Onarımdan sonra daha erken oldu. Tek dezavantajı, bilgisayarların çok sık donduğu gibi olmasıdır. Bu personelin suçu değil ama yine de sıra gelecek.
Onarımdan sonra postamız çok daha rahat hale geldi. İçindeki konut ve toplumsal hizmetlerin hizmetleri için sürekli ödeme yapıyoruz. Kuyrukların azaldığını fark ettim, bu personelin değeridir. Teşekkür ederiz! En yüksek puanı veriyorum.
Orijinalini göster · Русский
Лидия Левицкая
4. seviye şehir uzmanı
17 Nisan 2024
Postayla ilgili incelemelerimi yazmak istiyorum. Hepimiz devlet daireleri hakkında olumsuz şeyler yazmayı seviyoruz, ancak çok nadiren olumlu şeylerden bahsediyoruz.
Posta hizmetlerini düzenli olarak kullanıyorum: mektuplar gönderiyorum, banderoller gönderiyorum, dergi satın alıyorum, para transferleri alıp gönderiyorum, faturalar için ödeme yapıyorum ve hepsi bu kadar değil.
Bence pek çok postane yok, çünkü çok sayıda insanın dolaşımı nedeniyle sürekli bunalmış durumdalar. Kuyruklar işçilerin suçu değil, sistemin bir kusurudur. Çoğu zaman departmanlarda yeterli çalışan yoktur, ancak katılıyorum, herkes böyle bir insan akınına ve bu tür para için iş hacmine dayanamayacaktır.
Kızlar aferin, her şey çabucak şekillendi. Geldiğimde 'donduğunu' düşünmüştüm. Kuponu alacak vaktim olmadı, yaklaşmanın zamanı geldi. Her şeyin ne kadar hızlı gittiğini beğendim. Belki böyle bir zamanda geldi.
Harika bir yer. Çabuk ve işe yarıyor. Elektronik bir kuyruk var. İnsanlar kirayı ödediğinde yürümemek daha iyidir. Ve böylece 3 pencere her zaman hızlı çalışır
Sıradan ama büyük ve rahat bir postane. Pek çok insan yok. Ferah.
Orijinalini göster
3
D
12. seviye şehir uzmanı
18 Haziran 2022
Elektronik bir kuyruk var. Ortak hizmet için ödeme yapılmazsa, prensipte hızlı bir şekilde hizmet verebilirsiniz
Operatörlere stres direnci ve müşteri odaklılık konusunda eğitim almalarını tavsiye ederim. Çoğunlukla kaba ve yardımsever değiller, bu yüzden bir yıldız çekiyorum
Her şeyi beğendim ve sorun
kalaylama ve kibar tavır. Tek nüans, pencerelerde sürekli kuyruklardır. Bu senin hatan değil, hayatın maliyeti. Ancak covida sırasında kuyruklar çok streslidir.
Postane, şehrin merkezinde, tren istasyonunun yakınında yer almaktadır.Küçük bir odayı işgal ediyor, elektronik bir kuyruk var.Faturaların ödenmesi döneminde oraya gitmemek daha iyidir - büyük kuyruklar.Çalışanlar kibar, yetkin.
İçerideki posta çok büyük değil ve faturalarınızı ödeme zamanı geldiğinde orada satamazsınız. Ve şu anda bir posta göndermeniz veya göndermeniz gerekiyorsa daha da can sıkıcıdır. Kuponlardaki sıra bile kurtarmıyor.
Eh, herhangi bir postanede olduğu gibi, insanlar da ölçüsüzdür. Parseli ödemeden almak için bazen bir kadın dışarı çıkar ve sıraya girmeden herkese verir, bu da uygundur. Yine elektronik kuyruğun ortaya çıkması, hizmet hızını önemli ölçüde iyileştirdi. Paketlerin düzenlenmesi, alınması için ayrı bir pencere vardır
Her şey yolunda, tek şey terminaller kaprisli, çoğu banknotu kabul etmiyorlar, ancak yakınlarda bulunan priorbank terminalinde aynı banknotlarla kolayca ödedim.
Elektronik kuyruk, çok sayıda döşemeli sandalyenin ve birkaç klimanın varlığı postaneyi tanınmayacak kadar değiştirdi ve ücretsiz wi-fi ile postanedeki kuyruktaki zaman genellikle uçup gidiyor.
Personelin çoğu, paketlerini uzun süre beklemenize neden olmayacak genç kızlardır.
Bunu çocukluğumdan beri biliyorum biliyorum.Tüm hatunlar organize edildi, ancak bazen kuyruklar (konum nedeniyle), 87'deki tavuk karkasının arkasında olduğu gibi