Odanın modern düzenlemesi. Bilet sırası. İniş için yeterli alan var. Yetkin, özenli, sorumlu ve ilgisiz uzmanlar. Bol miktarda ilgili ürün. Ev kimyasalları, bulaşıklardan bazıları dahil. Çikolata ve gofret çubukları, helva vb.
Elektronik kuyruk. Özellikle ayın sonunda ödemelerin ödendiği zamanlarda her zaman birçok insan vardır. Her zaman birkaç pencere çalışır. Çalışanlar cana yakın
Burası evime yakın bir postane ve ben periyodik olarak sadece posta işlerini, yani posta gönderilerini ve makbuzlarını yürütmek için oraya gidiyorum. Operatörler hakkında kötü bir şey söyleyemem. Ve yıllardır evime hizmet eden postacı genellikle harika. Bu şubede uzun yıllar net bir hizmet organizasyonu yoktu. Posta öğelerinin kabulü ve düzenlenmesinde tam bir karmaşa vardı ve bu konuya somut ve kalıcı bir yaklaşım yoktu. Her seferinde her şey değişti, bu da rahatsızlığa neden oldu. Ancak bu Belposta'nın en önemli işlevidir! Ancak son zamanlarda şubeye onarımlar yapıldı ve ziyaretçilerin kuyruğunu elektronik olarak düzenlemek için bir aparat kuruldu. Çok daha iyi hale geldi.
Elektronik kuyruk. Postanenin onarımı, bebek arabasıyla uğramak uygun, basamaklar o kadar tehlikeli değil.
Deonis yakınlarındaki dünyanın pr bölgesinde yer almaktadır.
Kibar kasiyerler. Her zaman temizdir.
Her şey yolunda, ancak sıra dışı posta gönderilmesi gerekiyor, bu kurumun asıl görevi bu. Ve böylece emekli maaşının verildiği ve kamu hizmetlerinin ödendiği günlerde, parsellere gitmemek daha iyidir, çok zaman kaybedebilirsiniz.
Elektronik kuyruk bu gerçekten çok uygun. Her ne kadar burada sıraya girmeden tırmanmaya çalışan bazı bireyler olsa da. Tamam, büyükanneler de var, ama gençler de var. :(
İyi akşamlar. Yazıcının onarılması gerekir, böylece müşteri tüm bilgileri bir bildirimde okuyabilir ve yazıcının boşluk bıraktığı yerlere ne yazmak istediklerini tahmin edemez.
Onarımdan sonra postaneye gelmek güzelleşti ve bekleme sırası varsa, yumuşak kanepeler)), çok iyi çalışanlar kibar, hızlı bir şekilde hizmet veriyorlar, bu yüzden devam edin!
Bu kesinlikle iyi bir onarımdır) Ama bugün paketin alınmasındaki bu durum beni kızdırdı, her zaman engelli bir kişinin sertifikasına göre gönderiler aldım, ancak bugün görüyorsunuz, bu artık imkansız hale geldi... Fark nedir: pasaport; ehliyet? Örneğin, askeri kimlik kartı ve engelli bir kişinin kimliği artık kimlik belgesi olmaktan çıktı mı??? Saçmalık! Ve yarın diyecekler: paketi saklamak için güzel bir kuruş ödeyin))) Başka ne söyleyebilirim... Bu duruma göre, bir karışıklık olduğu için hiçbir şey değişmedi (
Yeni onarımlar yaptıklarım için üç yıldız veriyorum. Peki, işçileri alırsak, bu tamamen zhora'dır, elektronik kuyruk panosu işe gelmedikçe sonsuza dek işe yaramaz. Çalışanlar arka bahçede gidip açık havada sigara içip kahve içerken bir bilet gişesi her zaman çalışır durumda.
Onarımdan sonra harika görünüyor. Konforlu kanepeler, formları doldurmak için raflar. Ancak Belposta'nın tüm şubelerinde olduğu gibi yavaş hizmet. Paketi almak için bir saate kadar harcamanız gerekiyor.
Bu postaneyi, zamanla birlikte yürümeleri, halka daha iyi ve daha kaliteli hizmet için modern teknolojileri benimsemeleri, şehrimizin ve bir bütün olarak ülkemizin posta faaliyetlerinde en iyi sonuçları elde etmek için en son teknolojileri kullanmaları nedeniyle seviyorum.
Operatörler, müşterilerle önemli iş yükleriyle, ihtiyatlı ve misafirperver kalıyorlar.Özellikle operatör Daria Zuskova'nın çalışmalarına dikkat etmek istiyorum, müşterilere karşı çok dikkatli ve ihtiyatlı, büyük bir profesyonel.
Bobruisk'te her gün mektuplar gönderiyoruz, ancak bugün girişin 3'üne gönderdik ve orada bir saatten fazla zaman geçirdik çünkü çalışanları kayıtlı mektupları nasıl göndereceklerini bilmiyorlar, başkalarıyla telefonla arıyorlar ve ona neden zaman kaybetmemiz gerektiğini söylüyorlar, onları yeniden eğitmelerine izin veriyorlar